2016-07-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag läste någonstans (kanske här) att man inte får röra sig i mer än 10 km/t för att ägg ska kläckas. En vinylspelare som snurrar i 33 rpm rör sig i knappt 9. Just saying.

Fast vinylspelare fungerar väl icke? Spelet läser väl av gps?
Citera
2016-07-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chugi
Amen! Baksmällan kommer bli hård sen när intresset svalnat, "vad fan höll jag på med?".

Det finns väl ungefär 10 andra geospel att gå över till när man tröttnar på Pokemongo.
Citera
2016-07-14, 11:41
Medlem
Behöver man skapa ett konto på google?
Citera
2016-07-14, 11:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Fast vinylspelare fungerar väl icke? Spelet läser väl av gps?
Det återstår att se.
Citera
2016-07-14, 11:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Behöver man skapa ett konto på google?
Om du ska ladda ner spelet officiellt från Play Store till en Android-telefon så är du så illa tvungen, ja.
Citera
2016-07-14, 11:42
Medlem
Citat:
Det återstår att se.

Återkom med resultatet.
Citera
2016-07-14, 11:50
Bannlyst
Citat:
Amen! Baksmällan kommer bli hård sen när intresset svalnat, "vad fan höll jag på med?".

Fast så är det väl med alla spel? Imo är det fan värre att folk sitter och mosar i sig chips och läsk samt sitter isolerade framför en dator än att dom är ute och letar pokemons...

Låt folk roa sig så bäst dom vill så länge det inte skadar någon!
Citera
2016-07-14, 11:50
Medlem
Chugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det finns väl ungefär 10 andra geospel att gå över till när man tröttnar på Pokemongo.
Inte lika sexigt som Pokémon dock. Jag tror nostalgin är det som står för en stor del av intresset.
Senast redigerad av Chugi 2016-07-14 kl. 11:53.
Citera
2016-07-14, 11:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Inte lika sexigt som Pokémon dock. Jag tror nostalgin är det som står för en stor del av intresset.
Inte för mig, för mig är det hela geo/AR-grejen. Jag försökte spela Ingress när det kom men bodde i en liten håla så det var inte så roligt. Finns chans att jag övergår till det istället, framför allt eftersom det faktiska gameplayet inte är så spännande än.
Citera
2016-07-14, 11:53
Medlem
Chugis avatar
Citat:
Inte för mig, för mig är det hela geo/AR-grejen. Jag försökte spela Ingress när det kom men bodde i en liten håla så det var inte så roligt. Finns chans att jag övergår till det istället, framför allt eftersom det faktiska gameplayet inte är så spännande än.
Den stora massan tror jag inte kommer fortsätta. Men det är vad jag TROR, jag vet inte.

Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Fast så är det väl med alla spel? Imo är det fan värre att folk sitter och mosar i sig chips och läsk samt sitter isolerade framför en dator än att dom är ute och letar pokemons...

Låt folk roa sig så bäst dom vill så länge det inte skadar någon!
Har jag sagt åt någon att inte spela det? Tror du att de som la ner tusentals kronor på mynt på Farm Ville tycker att det var värt nu såhär några år senare?
Citera
2016-07-14, 11:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Den stora massan tror jag inte kommer fortsätta. Men det är vad jag TROR, jag vet inte.
Jag tror att målgruppen, det vill säga dom som började spela Pokémon som barn eller i lägre tonåren, kommer att spela skiten ur det, medans jag som mest gillar grejen kommer helt klart att tröttna. Jag skiter ju i monsen så sett.
Citera
2016-07-14, 11:59
Bannlyst
Citat:

Har jag sagt åt någon att inte spela det? Tror du att de som la ner tusentals kronor på mynt på Farm Ville tycker att det var värt nu såhär några år senare?

Kan jag inte uttala mig om då jag aldrig har spelat ett spel där jag måste köpa mynt eller annat skit ingame. Detta spel testar jag för att mina ungar tycker det är roligt och gillar pokemons.

Men upp till var och en att välja hurvida man köper saker i spelet eller inte. Om man lägger många timmar samt pengar på det så får man väl hoppas att personen känner att den har fått valuta för pengarna.

Ang den stora massan så tror jag också att många kommer hoppa av senare i höst/vinter framför allt. Kul sommargrej att göra tillsammans när man inte har så mycket annat planerat på semestern en period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in