2016-08-23, 10:18
Medlem
Idroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Grimers uppgradering dök upp på radarn när jag satt hemma men orkade inte ut och leta. Han är väl rejält ovanlig?

Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel

Ey, tror det. Iallafall där jag bor. Varken sett Grimer eller Muk på nearby på all tid jag spelat. Inte fått han av ägg heller, men kanske beror på vart i Sverige man bor. Här jag bor, rejält ovanlig

Fångade honom häromdagen, jag borde vara nöjd alltså?
Citera
2016-08-23, 10:18
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Grimers uppgradering dök upp på radarn när jag satt hemma men orkade inte ut och leta. Han är väl rejält ovanlig?

Jag har fångat en MUK , grimers uppdatering. men jag fick en kass :/
Men det stämmer, den är inte vanligt förekommande.
Citera
2016-08-23, 10:39
Medlem
Ralle_s avatar
Detta ser ut att kunna bli ganska lovande! Hoppas den landar på Appstore och Playstore idag typ!

http://heavy.com/games/2016/08/pokem...res-appraisal/

Även detta, att man ska slippa räka ut IV själv. Nu kan man få en hum om hur ens Pokémon ligger till innan.

http://heavy.com/games/2016/08/pokem...stic-instinct/

Här är även från Niantics egna sida.
http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-082216/
Senast redigerad av Ralle_ 2016-08-23 kl. 10:48.
Citera
2016-08-23, 10:41
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Det verkar vara många som fann Mr. Mime 22 Augusti här i krokarna, är det perioder pokemons är ute till fångst eller? Jag har gjort en karta av vart man kan fånga vem, men några är ju helt random som bara poppar upp vart som.

Något har de ju gjort serverside ang. rare Pokemons... har nu sett tre Mr. Mime på radarn sen igår och fångat två, innan det hade jag sett den EN gång på hela tiden jag spelat. Ploppar även upp en del ganska rare som man inte brukar se så ofta mycket mer frekvent, typ Pinsir och liknande...
Citera
2016-08-23, 10:49
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Detta ser ut att kunna bli ganska lovande! Hoppas den landar på Appstore och Playstore idag typ!

http://heavy.com/games/2016/08/pokem...res-appraisal/

Även detta, att man ska slippa räka ut IV själv. Nu kan man få en hum om hur ens Pokémon ligger till innan.

http://heavy.com/games/2016/08/pokem...stic-instinct/
Ser riktigt bra ut faktiskt! Även om jag kanske inte tycker det är det som dom måste jobba mest med, så är det fortfarande en riktigt bra update ju!
Skulle önska att dom hade lite mera accurate på vilken IV's en Pokemon har, men man får väl va glad för det lilla antar jag.
Citera
2016-08-23, 10:57
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ser riktigt bra ut faktiskt! Även om jag kanske inte tycker det är det som dom måste jobba mest med, så är det fortfarande en riktigt bra update ju!
Skulle önska att dom hade lite mera accurate på vilken IV's en Pokemon har, men man får väl va glad för det lilla antar jag.

Ja, håller också med om att jag hellre hade sett en update på trackingsystemet. MEN med det sagt så är jag ändå glad att dom i alla fall gör lite updates. Ett tag kändes det som att dom sket fullständigt i alla som spelade och inte sa nått. Sen vet jag inte hur rätt deras IV's räknare kommer räkna, men alltid gött att få lite hum om det som sagt.
Citera
2016-08-23, 11:33
Medlem
MarqsN92s avatar
Har sett en Dragonite på nearby två gånger på samma ställe, väldigt litet område. Är det en ren slump eller spawnar vissa pokémons på samma ställe med ojämna mellanrum?

Har åkt runt i det området nu i efterhand och har inte sett den igen
Citera
2016-08-23, 11:50
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idroid
Fångade honom häromdagen, jag borde vara nöjd alltså?

Aa jag hade vart rätt nöjd, särskilt om du bor i en mindre ort med färre ovanliga Pokémon
Citera
2016-08-23, 13:10
Så, vad köper ni av coins ni sparat ihop?

Sedan undrar jag om man kan ha två gym samtidigt och få ut dubbel coin på det, eller gäller endast en oavsett hur många gym man har?
Citera
2016-08-23, 13:16
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Så, vad köper ni av coins ni sparat ihop?

Sedan undrar jag om man kan ha två gym samtidigt och få ut dubbel coin på det, eller gäller endast en oavsett hur många gym man har?
1gym=10 coins 500 stardust
10gym=100 coins, 5000 stardust. Du kan max få för 10 gym...

Jag sparar till egg incubators och lucky eggs om ja får coins.
Citera
2016-08-23, 14:01
Medlem
Grimer nest i dalarna / borlänge?
Citera
2016-08-23, 14:42
Medlem
VincentLels avatar
Någon som har varit i Tyskland eller Polen och spelat PoGo? Ska dit på klassresa om några veckor. Och självklart ska de spelas lite på fritiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in