2016-07-30, 18:12
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
alla pokemons som jag försöker fånga flyr direkt efter att dem lyckas komma ut ur bollen, så jäkla jobbigt, måste vara någon bugg?
Du har förmodligen för dåliga bollar eller så kastar du som en kratta.
Citera
2016-07-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
har du location spoofat? blir så då, det är en soft ban
japp vad menas med soft ban?
Citera
2016-07-30, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
japp vad menas med soft ban?

du blir bannad några minuter, beroende på hur långt du spoofar, antagligen så man inte spoofar runt å tar alla bra pokemons man hittar på pokevision, gå runt en stund å ta pokestops, så länge du itne får nått från en pokestop så kommer pokemons fly direkt för då e du fortfarande bannad, eller så kan du starta battle me en pokemon och göra något annat i några minuter sen borde banen vara borta så kan du ta den.
Citera
2016-07-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
du blir bannad några minuter, beroende på hur långt du spoofar, antagligen så man inte spoofar runt å tar alla bra pokemons man hittar på pokevision, gå runt en stund å ta pokestops, så länge du itne får nått från en pokestop så kommer pokemons fly direkt för då e du fortfarande bannad, eller så kan du starta battle me en pokemon och göra något annat i några minuter sen borde banen vara borta så kan du ta den.
tack för snabbt svar
Citera
2016-07-30, 18:31
Bannlyst
dansk 21 åring död, spelade pokemon go
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...T6P?li=BBqxCu3
bara att lägga av nu töntar
Citera
2016-07-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Rätt många som drunkar varje år... ska man ge fan i att bada också ? Rätt farligt.

Hittade min första Dratini idag. Cp 13 . lvl 22. Sköj
Citera
2016-07-30, 18:43
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme

Ja detta är första olyckan någonsin som orsakats av att någon haft uppmärksamheten på sin telefon istället för vägen...

Bara tur att ingen kom ivägen om det nu var telefonen som orsakade olyckan.
Citera
2016-07-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Precis som jag tänker! Är upp i ca 400 candy på både pidgey och weedle. Snart ska det evolvas med dubbel xp! 😆😆

Inget att skryta om man är lvl 17 nu samt bästa CP 981. Sjukt dåligt ja... hur är det för er andra? Tagit 64 sett 67.

lev 19
66/69
Bästa är en misslyckad eevie evolve.. stvade namnet fel 1312 CP

Fick en evolverbar Eevie nu igen... vad ska man evolvera den till då? de hade nerfan den där Vaporeon eller vad den hette?

ang lucky egg evolve... tänkte jag skulel multitaska och ta ett ägg, en lure och incenerary samt en lure... hade 22 pidgeys... big mistake,, jag hann knappt med mig... nästa gång så blir det bara evolve för hela slanten och inget transfer direkt under ägget
Citera
2016-07-30, 19:06
Medlem
pepsi haxs avatar
Varför stannar alla som spelar upp på vägarna?
Tar minst 2 promenader varje dag och ser folk spela och alla bara stannar upp helt plötsligt, sedan börjar vingla fram lite långsamt.
Kan man inte gå och spela samtidigt?
Citera
2016-07-30, 19:08
Medlem
Yohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dextral
Någon som kan tipsa om var man kan hitta bra pokemons i (centrala) stockholms-området?

Trygg-Hansa Kungsholmen. Troligtvis bästa stället i hela stor-Stockholm..
Räkna med att få sällskap av 100-200 andra personer när du är där
Citera
2016-07-30, 19:12
Bannlyst
Hur fan kan vuxna spela detta spelet? Vad är det som är så kul att gå ut och jaga pokemon? Höll man inte på med pokemon när man var typ 8-10 år? Var ute nyss och joggade och såg en folkmassa stå med sina jävla mobiler och höll på med pokemon go. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vart fan är världen påväg?
Citera
2016-07-30, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStalker1988
Hur fan kan vuxna spela detta spelet? Vad är det som är så kul att gå ut och jaga pokemon? Höll man inte på med pokemon när man var typ 8-10 år? Var ute nyss och joggade och såg en folkmassa stå med sina jävla mobiler och höll på med pokemon go. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vart fan är världen påväg?

Hellre dom går runt o spelar pokemon än skriker allah akbar och spränger sig i bitar eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in