2016-07-30, 12:42
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Tar mig fräckheten att citera mig själv:

Ibland finns det lediga slots. När du till exempel precis claimat ett gym så är det lvl 2, d.v.s. du kan ha två försvarare. När man lägger in två blir det av någon anledning automatiskt lvl 3, och då finns ännu en ledig slot.

Bra tips.
Men det gäller väl att ha polarna med sig i vilket fall som helst, eller hur? För man kan väl inte sätta in mer än en pokémon per gym?
Citera
2016-07-30, 13:06
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Hahahaha lack på livet

Om du ska skriva till mig underlättar det om du använder dig av korrekt Svenska, vilket även innefattar punktuation. Är du "lack" på livet? Eller menar du att jag är det? Och vad är det som är så roligt med det? Är du efterbliven?

Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Har suttit 25 år+ för att vänta på detta spel bara för att få komma ut att gå.

99% av de som spelar detta spel skulle aldrig någonsin stå i någon annans trädgård eller på ett gravfält och stirra ner i en skärm OM inte detta spel existerade. Du må vara hur sarkastisk du vill, men du vet att jag har rätt.
Citera
2016-07-30, 13:26
Medlem
Flamongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Källa?

https://www.gamefaqs.com/boards/1809...on-go/74086473
Citera
2016-07-30, 13:28
Medlem
dekadences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
korrekt Svenska
Citat:
punktuation
Interpunktion/kommatering?
Citera
2016-07-30, 13:31
Medlem
SuprasWestCoasts avatar
Är chansen större att få bättre Pokemons med högre CP från 10 KM ägg om man hatchar de på högre level?
Citera
2016-07-30, 13:34
Medlem
Gregory.Houses avatar
Det känns som spelet blir svårare efter lvl 15 eller?
Citera
2016-07-30, 13:44
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Det känns som spelet blir svårare efter lvl 15 eller?
Ju högre lvl, desto mer bollar kommer du behöva slösa på de allra simplaste pokémon. Ignorera pidgey, rattata, zubats och andra meningslösa pokémon som har 150+ CP, det är inte värt att spendera 5+ bollar på dem.
Citera
2016-07-30, 13:46
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Niantic har nerfat alla bästa (Lapras, Vaporeon, Snorlax) och boostat typ alla andra. Grymt bra om ni frågar mig, där fick alla tråkiga jävlar som bara samlat på sig massa vaporeons.

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoa..._been_updated/
Suveränt. I dagsläget innehåller i stort sett alla gym minst en Vaporeon vilket är lite tråkigt. Skulle vara roligare med större blandning.
Citera
2016-07-30, 13:46
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Ju högre lvl, desto mer bollar kommer du behöva slösa på de allra simplaste pokémon. Ignorera pidgey, rattata, zubats och andra meningslösa pokémon som har 150+ CP, det är inte värt att spendera 5+ bollar på dem.

Fast de är ändå värda att fånga för mass evolving för snabb xp.
Citera
2016-07-30, 13:47
Citat:
Om du ska skriva till mig underlättar det om du använder dig av korrekt Svenska, vilket även innefattar punktuation. Är du "lack" på livet? Eller menar du att jag är det? Och vad är det som är så roligt med det? Är du efterbliven?

99% av de som spelar detta spel skulle aldrig någonsin stå i någon annans trädgård eller på ett gravfält och stirra ner i en skärm OM inte detta spel existerade. Du må vara hur sarkastisk du vill, men du vet att jag har rätt.

Det beror nog väldigt mkt på vem som spelar. Skulle aldrig gå in på privatmark när jag spelar detta spel.

Enligt mig handlar det om respekt. Skulle heller aldrig gå in på ett gravfält för samma orsak. Men alla är vi olika, dra inte alla över en kant
Citera
2016-07-30, 13:48
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Fast de är ändå värda att fånga för mass evolving för snabb xp.
Jag tycker man hittar tillräckligt med pokémon ändå. Men visst, om man har hundratals bollar att slösa så är det ju inga problem.
Citera
2016-07-30, 14:01
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:

Och de skulle antagligen inte heller gå de här 2-3 extra milen varje vecka som de gör nu, så varför är du bitter och gnäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in