2016-07-30, 02:28
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Din egna färgs gym= höjer prestige för att kunna sätta in fler pokemon, använder endast 1 pokemon
andras gym= sänker prestige för att kunna ta över det. använder 6 pokemon

Hur gör man för att förstärka sitt eget lags gym då? Jag har besegrat ett eget gym gång på gång utan att ha kunnat sätta in en Pokémon.

Däremot kunde jag förstärka vårat gym en gång utan att ens behöva tävla(?).
Citera
2016-07-30, 03:05
Medlem
megaman9s avatar
Vaporeon main attack nerfat med 40%, Snorlaxs bästa main attack, lick, nerfat med 50%

Citera
2016-07-30, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Vaporeon main attack nerfat med 40%, Snorlaxs bästa main attack, lick, nerfat med 50%

Källa?
Citera
2016-07-30, 08:43
Medlem
Rokushikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Källa?
Niantic har nerfat alla bästa (Lapras, Vaporeon, Snorlax) och boostat typ alla andra. Grymt bra om ni frågar mig, där fick alla tråkiga jävlar som bara samlat på sig massa vaporeons.

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoa..._been_updated/
Citera
2016-07-30, 09:08
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Min restid till jobbet är 1 timme, nu går man några extra omvägar också. Sen så jobbar jag typ bara kväll då har man tid att ta långpromenader. Tycker det är trevligt att åka ut till nya ställen gå runt ta en fika och hitta någon Pokémon

Du vet om att man kan "gå runt ta en fika" och "åka ut till nya ställen" även fast man inte spelar just detta spel, eller för all del, inget spel alls. Har du testat att sitta på en uteservering och beskåda det vackra vädret?
Citera
2016-07-30, 10:46
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Du vet om att man kan "gå runt ta en fika" och "åka ut till nya ställen" även fast man inte spelar just detta spel, eller för all del, inget spel alls. Har du testat att sitta på en uteservering och beskåda det vackra vädret?
Hahahaha lack på livet
Citera
2016-07-30, 10:50
Medlem
enklistras avatar
Citat:

Har du källa på det?
Citera
2016-07-30, 10:50
Medlem
Damortes avatar
Citat:

Är du säker?
Citera
2016-07-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
du är inte ensam jag har heller inte fått 10km ägg sen jag var nybörjare nu idag blev jag lvl 20 fortfarade inte ett spår av dom, dom är verkligen ultra rare att få alltså!

Har fått flera stycken och är lvl 18, trodde inte dem va så rare! Har inte fått något speciellt från dem tycker jag, Kläckte en jynx med cp 750~ igår och det är nog den bästa jag fått. Kanske skulle sparat dem till lvl 20+?..
Citera
2016-07-30, 10:58
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Hur gör man för att förstärka sitt eget lags gym då? Jag har besegrat ett eget gym gång på gång utan att ha kunnat sätta in en Pokémon.

Däremot kunde jag förstärka vårat gym en gång utan att ens behöva tävla(?).

Tar mig fräckheten att citera mig själv:

Ibland finns det lediga slots. När du till exempel precis claimat ett gym så är det lvl 2, d.v.s. du kan ha två försvarare. När man lägger in två blir det av någon anledning automatiskt lvl 3, och då finns ännu en ledig slot.
Citera
2016-07-30, 12:05
Citat:

No shit sherlock menar du det! Hade jag ingen aaaning om. Har suttit 25 år+ för att vänta på detta spel bara för att få komma ut att gå. Du menar att jag har gjort det i onödan. Ajdå bäst att jag tar livet av mig
Citera
2016-07-30, 12:17
Medlem
Jag tycker det är kul som casual tidsfördriv men kommer nog spela betydligt mindre när höstkylan sätter in.

Fångade en Pikachu i Kungsträdgården igår och även fast den inte var så stark vart jag glad för Pikachu är ju alltid Pikachu.

Mindre glad blev den lite äldre thaidam som stog bredvid mig och var lite smickrad av att jag verkade kolla in hennes rumpa/urringning...hon frågade "oh u like" med flirtig blick och jag sa "ehh yeah just got a Pikachu"

Hon -> och sa något surt till sina väninnor som alla garvade elakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in