Citat:
skumt, jag har redan fått 2 stycken, dock fattas jag så mycket candy till att använda så för tillfället har jag ingen nytta av dom.. allt i detta spel är slumpen
som igår den nya legendary raid bossen gjorde ett försök fick ner bossen med 10 pers helt random, tro fan jag inte lyckades fånga trots perfekta throws medans häromdagen en Lugia fick jag på första kastet så allt i detta spel är slumpen o tur bara..
som igår den nya legendary raid bossen gjorde ett försök fick ner bossen med 10 pers helt random, tro fan jag inte lyckades fånga trots perfekta throws medans häromdagen en Lugia fick jag på första kastet så allt i detta spel är slumpen o tur bara..Jo, självklart är det så att det är slumpen. Men t.ex raid-bossar är ju ändå kul på något sätt. När man sen inte lyckas fånga den, trots perfekta kast, så kan det kännas surt men inte förgäves. Upplevelsen i sig gjorde att det var kul ändå.
Igår satte jag på något på TVn och spelade några PvP mot frugan. Tittade inte ens på skärmen utan tryckte bara upprepat på skärmen i någon minut och hon också. Fick fortfarande ingen, men hon fick en i alla fall.
Hade bara PvP varit roligt, så hade jag inte haft några problem med att det är slumpen som gäller och att jag just nu tycks ha haft otur. Då vet jag ju att det bara är att köra på så får jag till slut mina Sinnoh-stenar. Eller roligt förresten. Hade det inte varit så ogenomlidligt tråkigt att man får ångest bara av att fundera på att försöka pina sig igenom en PvP senare ikväll så hade det också varit ok. Och att köra mot teamleaders är nästan ännu värre. Det finns till och med en guide på hur man klarar av dom. Varför? Väljer jag bara de förvalda monsen utan att ens försöka matcha typ och spammar skärmen så händer det ibland att en av mina tre faintar innan deras tre har.
Men har man bara en chans per dag där? Det tycks som om jag bara får dust efter första vinsten, men jag vet inte. Hade ju känts ännu värre om man genomled det utan att ha någon chans på Sinnoh alls.