Citat:
Ursprungligen postat av
Tamatave
Konstigt. Jag körde på stan idag på em (söder-centralen) och vid alla raider var vi fler än 12 personer. Oftast bildades nya grupper direkt efter oss så det verkade vara stor tillströmning av folk. Även en del turister som var med så det var ju kul.
Ska bli kul att höra vad du tyckte om MoS sen om du kommer dit. Själv har jag alltid problem med gps-mottagning där.
Jag är ju en idiot som i min envishet åkte dit, trots din förvarning om gps-mottagning..
Det gick knappt att spela, det laggade konstant, jag fick starta om och trots lures så visade det sig enbart några Pokemons. Ingen legendary-raid på 3 timmar, konstant driftande.. Positivt var helt klart att jag fick massa bollar, körde luckyegg och gick fram och tillbaka och kläckte! Jag tycker att alla som tänkt komma 12:e bör tänka till en gång, jag tror det kan bli som i Chicago tyvärr. Att tillägga var också att jag körde på centrumets WIFI, men det hjälpte inte. Jag är dock nöjd med dagen, men jag kommer inte att åka dit igen (tvekar på 12:e).