Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
Vad för rykten finns det om event? vad för slags event?
Det enda ryktet är väl detta:
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Om man ska tro ryktena så startar eventet 6 juli 1.00 P.M. PDT och innehåller:

* increased Stardust and XP Gain
* a Rare Pikachu
* big in-game discounts

Detta enligt Pokemon Go Hub. Dock inte bekräftat än.
Dock brukar alltid eventen läcka ut långt i förväg och därefter presenteras av Niantic ett par dagar innan det drar igång. Tror således inte på ett event som startar imorgon (eller idag, hur man nu vill se på det)
Citera
2017-07-06, 07:17
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

Dock brukar alltid eventen läcka ut långt i förväg och därefter presenteras av Niantic ett par dagar innan det drar igång. Tror således inte på ett event som startar imorgon (eller idag, hur man nu vill se på det)
Men det har hintats om detta event med shiny Pikachu under ett par veckors tid, tror det va SlashGear som hittade denna informationen någonstans.

Sen vill jag minnas att Water festival-event outades av Niantic kl 15:00 samma dag som eventet drog igång (22:00).

Dock som du säger så är Niantic ute i lite godare tid ibland, Rock-eventet fick vi la reda på ett några dagar i förväg.

Men idag är det torsdag, och på torsdagar har många av eventen startat. Så jag är ändå hoppfull att eventet kommer att starta 22:00 ikväll. Även om klockan tickar och ingen information kommer...
Citera
2017-07-06, 08:56
Medlem
Pippirayas avatar
Jag hoppas att den uteblivna informationen betyder att de hållit tyst överlag eftersom eventet är alldeles fantastiskt! Ettårsjubileum ska ju göras med dunder och brak!
Citera
2017-07-06, 09:12
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Jag hoppas att den uteblivna informationen betyder att de hållit tyst överlag eftersom eventet är alldeles fantastiskt! Ettårsjubileum ska ju göras med dunder och brak!
Ja precis, så fort det blir morgon i San Fransisco så tror jag bomben släpps. Så vi har nog några timmars väntan kvar..

Dessutom hittade följande i senaste APK-mine: A minor bug fix was released by the team has now been found to have added an additional data string into the app: ONE_YEAR_ANNIVERSARY.

Så nått är på gång..
Citera
2017-07-06, 09:29
Medlem
IgorSs avatar
Kanske borde man hålla utkik efter svarta ägg?
Citera
2017-07-06, 11:20
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorS
Kanske borde man hålla utkik efter svarta ägg?
Det hade smakat!
Men njaaee. Det känns inte troligt enligt mig. PoGo-fest i Chicago är nog först ut med legendarys!
Citera
2017-07-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Det hade smakat!
Men njaaee. Det känns inte troligt enligt mig. PoGo-fest i Chicago är nog först ut med legendarys!

Alltså det går ju inte att jobba, äta eller någonting, snacka om att dom gör det jobbigt för oss Suck, jag går ut och spelar en stund för att stilla väntan.
Citera
2017-07-06, 12:37
Medlem
swebarbs avatar
va trist att dom är så tysta om det ska bli event idag...
Citera
2017-07-06, 13:08
Medlem
Hoppas verkligen vi får information snart. Jag skulle behöva göra evolutions, men väntar med det om det är extra XP som stundar.
Citera
2017-07-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Alltså det går ju inte att jobba, äta eller någonting, snacka om att dom gör det jobbigt för oss Suck, jag går ut och spelar en stund för att stilla väntan.

100 000 xp senare .. Kom igen nu!!!
Citera
2017-07-06, 13:29
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
100 000 xp senare .. Kom igen nu!!!

??? drog du ihop 100000xp på 2 timmar? Tacksam för tips på hur man gör det.
Citera
2017-07-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
??? drog du ihop 100000xp på 2 timmar? Tacksam för tips på hur man gör det.
Det är ju en Tyranitar vara att gå och äta upp alla småpokemon ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in