Tjoo!
Lyssnade på Komorebi. Stilen gillar jag, som många andra gamers

Däremot dynamiken skulle jag vilja förbättra. Skulle vilja ha mer bas, den enda basen där är nu är lite Bass/Low-Mid från Kicken, som då även är låg. Det känns som man väntar "Nu jävlar smäller det!!!!!! Nu bygger han!!!" Men så baom, låten dör, blir liksom inget tryck. Så lägg en Low-Mid/Mid bas under leaden som följer pad-chorden. Sen efter din uppbyggnad kan du göra en sub-bass som är sidechained om den tar för mycket plats från kicken. Alternativt lägger på mer low-bass i kicken men tror nästan det blir bättre med en sub-bass.
Kollar man mixningen så är den ju suverän. Får fram alla ljud. Möjligtvis att leaden tar lite mycket plats från paden.
Melodimässigt så är det ju gött. När jag hör den i huvudet så hör jag de två första tonerna i slingan i porta, något att testa kanske?
Sen själva låtuppbyggnaden tror jag kan lösa sig själv lite om du får in basen. Annars kolla in SeamlessR på Youtube. Den killen är fucking gud. Riktigt bra "tutorials". Det är mer tips och hur sakerna funkar, låtstruktur till exempel.
Det jag kan få fram nu innan sängen. Hoppas att det är bra tips! Skön låt