2005-10-26, 12:11
Bannlyst
Igår kände jag mig redo! så jag började idag, känns mycket bra en så länge, kanske är för tidigt för att säga..

Hur som helst, så själva kuren består av 50mg/ed d-bol i 6veckor
uppdelat i 4olika intag, 10mg på morgonen, 20mg 4timmar senare, 10mg 4timmar senare och slutligen 10mg till 4timmar senare.

PCTn kommer bestå av 60mg nolva första dagen, och 40mg dagen efter, och därefter 20mg i 3veckor.
Samt kreatin och ZMA (inte säker på det ännu)

Kommer lägga om träningschemat lite grann, så jag tränar 4dagar i veckan, vilar 1dag + hela helgerna.

Kosten: Kommer äta allt som går och lite till, försöka hiva i mig så mycket protein som det bara går. har gjort det förut och det har funkat bra.

Syftet med kuren är att bulka upp sig mera inför vintern.

Har redan märkt av vissa saker som svettningar och blivit mer varm . Kommer uppdatera tråden lite med vikt ökningar och styrkeökningar
Citera
2005-10-26, 12:14
Medlem
absolut.. uppdatera oss gärna om hur detta går =D
ska bli intressant att se slutresultatet
Citera
2005-10-26, 12:38
Medlem
Du kommer nog inte bli missnöjd

Posta denna på Milwaukee oxå!
Citera
2005-10-26, 15:29
Bannlyst
Måste nog säga att det bästa med en sån här kur är Hungern! käkar som en häst !

Pumpen när man tränar e sjuk också, men den har jag inte fått uppleva idag.. Återkommer
Citera
2005-10-26, 15:35
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Måste nog säga att det bästa med en sån här kur är Hungern! käkar som en häst !

Pumpen när man tränar e sjuk också, men den har jag inte fått uppleva idag.. Återkommer

lycka till
Citera
2005-10-26, 16:54
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Igår kände jag mig redo! så jag började idag, känns mycket bra en så länge, kanske är för tidigt för att säga..

Hur som helst, så själva kuren består av 50mg/ed d-bol i 6veckor
uppdelat i 4olika intag, 10mg på morgonen, 20mg 4timmar senare, 10mg 4timmar senare och slutligen 10mg till 4timmar senare.

PCTn kommer bestå av 60mg nolva första dagen, och 40mg dagen efter, och därefter 20mg i 3veckor.
Samt kreatin och ZMA (inte säker på det ännu)

Kommer lägga om träningschemat lite grann, så jag tränar 4dagar i veckan, vilar 1dag + hela helgerna.

Kosten: Kommer äta allt som går och lite till, försöka hiva i mig så mycket protein som det bara går. har gjort det förut och det har funkat bra.

Syftet med kuren är att bulka upp sig mera inför vintern.

Har redan märkt av vissa saker som svettningar och blivit mer varm . Kommer uppdatera tråden lite med vikt ökningar och styrkeökningar

Niiiiice!!! Uppdatera ofta
Citera
2005-10-26, 20:49
Bannlyst
+3 kilo idag, lär vara mycket pga allt vatten och så sjukt mycket mat jag tryckt i mig, men så länge jag ökar i vikt så klagar jag inte
Citera
2005-10-26, 21:40
Medlem
so far so good!
Citera
2005-10-26, 22:38
Medlem
tänkte själv köra likadan kur nu till veckan dock som brygga efter min testokur..
Citera
2005-10-26, 23:22
Bannlyst
Lite off topic. men hur længe tar det innan det inte syns på doping tester. Nån som har færska sifror på d-bol.
Citera
2005-10-26, 23:27
Medlem
_INSANE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmopolitian
Lite off topic. men hur længe tar det innan det inte syns på doping tester. Nån som har færska sifror på d-bol.

4-5 veckor har jag för mej....

Förlåt om jag sabbar din tråd Orkie... hoppas de går bra...

//_INSANE_
Citera
2005-10-26, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _INSANE_
4-5 veckor har jag för mej....

Förlåt om jag sabbar din tråd Orkie... hoppas de går bra...

//_INSANE_
ok. tænkte køra på en 100mg 4 veckor. men lite tajt med tid. Ingen som E sæker på hur lång tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in