• 1
  • 2
2015-09-12, 17:54
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Jag är faktiskt inte ett dugg rädd för det, vi var varit tillsammans så länge nu och känner varandra innan och utan, litar till 100% på henne och om hon skulle få en crush på någon så är jag säker på det. Dessutom är det här väldigt goda vänner till oss som vi känner väldigt bra och har känt ett bra tag.

Nu hänger jag inte med. Om hon får en crush på någon annan så är du säker på att...vad exakt?
Citera
2015-09-12, 22:53
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur tänker du inför möjligheten att din tjej blir förälskad i någon av de andra killarna? Risken finns ju i alla relationer men den borde vara bra mycket större när de har sex med varandra!
Jag tror faktiskt att det är tvärtom. Jag tror att risken att bli förälskad i någon annan är större i de relationer där det inte är så högt till tak.

Lever man ut sina sexuella fantasier så hämningslöst att båda har möjlighet att ta in andra i deras gemensamma sexuella lekar så är tilliten och kärleken enormt stark. De personer man inbjuder blir mer som "medel" för den gemensamma kicken och lusten.
Citera
2015-09-13, 16:32
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nu hänger jag inte med. Om hon får en crush på någon annan så är du säker på att...vad exakt?

På att hon skulle berätta det. Crushes kan vi alla få och det händer lite då och då men det är inte riktigt samma sak som äkta ärlig kärlek.
Det är snarare något konstigt om man inte får crushes lite då och då på andra människor.
Inget som stör mig vare sig det gäller mig eller henne.
Citera
2015-09-13, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Rakel
Jag tror faktiskt att det är tvärtom. Jag tror att risken att bli förälskad i någon annan är större i de relationer där det inte är så högt till tak.

Lever man ut sina sexuella fantasier så hämningslöst att båda har möjlighet att ta in andra i deras gemensamma sexuella lekar så är tilliten och kärleken enormt stark. De personer man inbjuder blir mer som "medel" för den gemensamma kicken och lusten.
Fast det stämmer inte med andra historier som finns på detta forum om att dela sin fru med andra män. Där har jag läst att frun och den andra började träffas på tu man hand vid sidan om. De hade fattat tycke för varandra och ville tydligen inte ha med mannen (i äktenskapet). Detta var inte överenskommit av paret och det blev ju då som vilken otrohet som helst. Så visst kan känslor för de man sexar med ställa till problem och risken borde öka med närheten!
Citera
2015-09-13, 16:58
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fast det stämmer inte med andra historier som finns på detta forum om att dela sin fru med andra män. Där har jag läst att frun och den andra började träffas på tu man hand vid sidan om. De hade fattat tycke för varandra och ville tydligen inte ha med mannen (i äktenskapet). Detta var inte överenskommit av paret och det blev ju då som vilken otrohet som helst. Så visst kan känslor för de man sexar med ställa till problem och risken borde öka med närheten!

Visst finns alltid den chansen men jag anser att den är rätt liten och är beredd att ta risken.
Dessutom har vi bara gjort detta en gång och det är väl inget regelbundet vi gör direkt.
Vi har redan en lekkamrat som vi är regelbundna med och det fungerar perfa, så bra att vi tre faktiskt funderar på att flytta ihop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in