• 1
  • 2
2015-09-09, 11:13
Medlem
Underdarks avatar
Hejsan!
Jag och min flickvän gillar att experimentera mycket sexuellt och nyligen hade vi gruppsex med ett annat par samt en vän och väninna till mig, det gick väldigt bra!
Vi är alla goda vänner och trivs bra i varandras sällskap både i sängen och utanför.

Nu undrar jag, hur vanligt är det att ha gruppsex med vänner, eller sex med vänner överhuvudtaget?
Stor risk att det blir konstig stämning mellan de olika parterna?

Berätta gärna om era tankar/erfarenheter!
Citera
2015-09-09, 11:18
Medlem
CuthbertCalculuss avatar
De erfarenheter jag har är bara bra. Jag tror det handlar mycket om vilket typ av relation man har med de vänner som är inblandade. Det har hänt någon gång med några vänner men är en återkommande tillställning för mig och mina vänner där dom två är i en kärleksrelation med varandra. Det fallet är iofs en aningen speciellt då alla haft enskilda sexuella kontakter med varandra och haft med sexet sedan början så det är inget nytt för oss. Därefter tror jag det beror väldigt mycket på vilken emotionell inställning man har till sin partner om det är så att man ska ha gruppsex med en sådan.
Citera
2015-09-09, 11:26
Medlem
W.Smiths avatar
Min egen högst personliga åsikt är att ni fullständigt dekadenta och sjuka i huvudet. Generellt sett kan man nog säga att det är en mycket dålig idé att ha gruppsex med sina bekanta, och ja, risken att det blir en konstig stämning efteråt är nog överhängande.

Men så länge alla parter är nöjda är det emellertid fritt fram för er såklart, "whatever floats your boat" som man brukar säga. Det hade varit intressant att höra lite om vad ni är för människor i övrigt, dvs ålder/yrke/familj etc?
Citera
2015-09-09, 11:34
Medlem
CuthbertCalculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Men så länge alla parter är nöjda är det emellertid fritt fram för er såklart, "whatever floats your boat" som man brukar säga. Det hade varit intressant att höra lite om vad ni är för människor i övrigt, dvs ålder/yrke/familj etc?

27åring biokemist med masterutbildning, jobbar inom läkemedelsbranchen. I övrigt ensamstående bisexuell kille. Vill bara säga att jag inte ligger med allt och alla, utan att de sexuella interaktioner jag har är noga valda. Jag är en aning dekadent i övrigt, ja.

Jag skulle aldrig ligga med någon/några där jag riskerar att rubba den vänskap/relation jag har med de iblandade personerna. Detta är möjligt då de vänner jag ligger med är de där sexet har varit en del av vänskapen från början, till exempel om det började med dejtande som visade att det emotionella inte riktigt fanns men där man uppskattade varandras sällskap som vänner.
Citera
2015-09-09, 11:42
Medlem
UpplystSvampguds avatar
Citat:
Min egen högst personliga åsikt är att ni fullständigt dekadenta och sjuka i huvudet. Generellt sett kan man nog säga att det är en mycket dålig idé att ha gruppsex med sina bekanta, och ja, risken att det blir en konstig stämning efteråt är nog överhängande.

Haha kan du inte acceptera att människor är annorlunda än dig?

Tror själv att jag skulle ha svårt för det, då jag överhuvudtaget inte är intresserad av sexuellt umgänge med någon såvidare jag inte har några genuina "kärlekskänslor". Men det stoppar mig inte från att vara öppensinnad. Istället för att se säga att TS är sjuk i huvet så kan du lära dig av h*n.

(Menar såklart inte att du ska börja ha gruppsex, men du kan vidga dina vyer lite, försöka förstå istället för att hata. Vi lever inte under ett kristet styre längre.)
Citera
2015-09-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpplystSvampgud
Haha kan du inte acceptera att människor är annorlunda än dig?

"Min högst personliga åsikt" samt "whatever floats your boat" tycker jag tyder på raka motsatsen.
Citera
2015-09-09, 12:16
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuthbertCalculus
De erfarenheter jag har är bara bra. Jag tror det handlar mycket om vilket typ av relation man har med de vänner som är inblandade. Det har hänt någon gång med några vänner men är en återkommande tillställning för mig och mina vänner där dom två är i en kärleksrelation med varandra. Det fallet är iofs en aningen speciellt då alla haft enskilda sexuella kontakter med varandra och haft med sexet sedan början så det är inget nytt för oss. Därefter tror jag det beror väldigt mycket på vilken emotionell inställning man har till sin partner om det är så att man ska ha gruppsex med en sådan.

Ja jag antar att så är fallet. Jag och min tös har ju haft med andra personer tidigare, så vi har ändå rätt lång erfarenhet av det.
Tycker egentligen det viktigaste är att man synkar, dvs att "kemin stämmer överrens" med varandra och att man är väldigt tydlig med kommunikation mellan alla parter.

En hög emotionell intelligens krävs nog för sådana här saker, i vårt fall hade vi ju som sagt två parförhållanden med.
Citera
2015-09-09, 12:20
Medlem
Underdarks avatar
Citat:

Hedonistiska brukar vi säga och jag struntar fullständigt i vad du tycker och din inskränkthet.
Var ingen konstig stämning alls oss emellan, varken före, under eller efter.
Vi har t o m bestämt för att det absolut måste hända igen!¨

Jag är i övre 20-års åldern och studerar Radiologi på universitetet, de andra är också studenter/redan färdigutbildade med god ekonomi och boendesituation. Ingen har barn dock.
Citera
2015-09-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Hejsan!
Jag och min flickvän gillar att experimentera mycket sexuellt och nyligen hade vi gruppsex med ett annat par samt en vän och väninna till mig, det gick väldigt bra!
Vi är alla goda vänner och trivs bra i varandras sällskap både i sängen och utanför.

Nu undrar jag, hur vanligt är det att ha gruppsex med vänner, eller sex med vänner överhuvudtaget?
Stor risk att det blir konstig stämning mellan de olika parterna?

Berätta gärna om era tankar/erfarenheter!

Måste vara ovanligt?

Har du och din killkompis dragningar till varandra? Det är inget fräckt med frågan. Men jag undrar utifrån egen erfarenhet vid ett tillfälle då jag och en killpolare låg med en kvinna, jag tyckte hans närvaro var enbart konstig och jag ville knappast se honom naken. Man fick liksom skärma av det.
Citera
2015-09-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Hejsan!
Hur tänker du inför möjligheten att din tjej blir förälskad i någon av de andra killarna? Risken finns ju i alla relationer men den borde vara bra mycket större när de har sex med varandra!
Citera
2015-09-09, 14:32
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Måste vara ovanligt?

Har du och din killkompis dragningar till varandra? Det är inget fräckt med frågan. Men jag undrar utifrån egen erfarenhet vid ett tillfälle då jag och en killpolare låg med en kvinna, jag tyckte hans närvaro var enbart konstig och jag ville knappast se honom naken. Man fick liksom skärma av det.

Undrar rent procentuellt hur vanligt det är.

Ja alltså jag är ju bisexuell(85% tjejer, 15% killar) men är dominant, så det blev så att han fick röra mig lite och så, på hans begäran(hade faktiskt ingen aning om att han gillade det!)
Den andra killen är dock helstraight men det var inga konstigheter med det, det absolut hetaste var ju ändå tjejerna och det dom gjorde med varandra och det vi gjorde med dom

Dock tycker jag inte det är konstigt, ser det mer som teamwork, en rolig grej man kan göra tillsammans!
Why so serious lix?
Citera
2015-09-09, 14:34
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur tänker du inför möjligheten att din tjej blir förälskad i någon av de andra killarna? Risken finns ju i alla relationer men den borde vara bra mycket större när de har sex med varandra!

Jag är faktiskt inte ett dugg rädd för det, vi var varit tillsammans så länge nu och känner varandra innan och utan, litar till 100% på henne och om hon skulle få en crush på någon så är jag säker på det. Dessutom är det här väldigt goda vänner till oss som vi känner väldigt bra och har känt ett bra tag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in