2015-09-09, 10:01
Medlem
Sternops avatar
Tja!

Jag undrar om ni vet ngot schysst stlle i Stockholm som serverar chipotle-burritos och dylikt? Man kan givetvis googla, men vill hra frn egna erfarenheter vad som rekommenderas
Citera
2015-09-09, 10:06
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sternop
Tja!

Jag undrar om ni vet ngot schysst stlle i Stockholm som serverar chipotle-burritos och dylikt? Man kan givetvis googla, men vill hra frn egna erfarenheter vad som rekommenderas
Den dra tjommen p sder? Han brukar ha rtt schyssta grejer.
Citera
2015-09-09, 10:37
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Tja!

Zocalo?
Citera
2015-09-09, 11:29
Medlem
PurrePs avatar
Citat:
Tja!

Om du vill ha riktig mexikansk mat r La Neta (nra Norra Bantorget) ett kanonstlle.
Citera
2015-09-09, 17:37
Medlem
handbagnr8s avatar
La Neta r vldigt gott men om du vill ha s likt Chipotle som mjligt s r det Zocalo som gller. ven det gott ven om La Neta kanske kan sgas vara lite mer genuint mexikanskt.
Citera
2015-09-09, 17:48
Medlem
Elementarts avatar
Maten p Zocalo r riktigt bra faktiskt. Har testat flera av deras rtter.
Citera
2015-09-09, 17:56
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Maten p Zocalo r riktigt bra faktiskt. Har testat flera av deras rtter.

Jag tycker ocks att Zocalo r helt okej. Inte s att det r ngot under av fantastisk kvalitet och smak, men det r bra tex-mex snabbmat, ljusr bttre n trista Taco Bar. Ibland blir jag sugen p den typen av mat och d brukar jag g till Zocalo, det r inte jtteofta men det funkar helt klart.

La Neta r bttre, men lite hgre trskel i och med att man mste ta sig dit och det ofta r lng k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in