Citat:
Avancerad och pkostad? Den har kostat max 10 kr att gra. Helt sjukt vilken sekt apple r. Deras kundgrupp r s jvla hjrtntvttade och gr och kper allt de spottar ut. Ni hade skert kpt en pse skit fr 1000kr ocks s lnge det var ett pplemrke p den.
Och Iphone 6s r vl exakt samma mobil som 6an med lite modifikationer. Fyfan vad de mjlkar er allts, skms.
Och Iphone 6s r vl exakt samma mobil som 6an med lite modifikationer. Fyfan vad de mjlkar er allts, skms.
Oj, hr sitter du och brlar och det enda du uppnr r att skylta med hur in i helvete okunnig du r....
Helt klart r Apple duktiga p att ta bra betalt, men det finns oftast ven fog fr att de tar mer betalt, och handlar allts inte enbart om att man betalar fr status eller varumrket i sig ven om det givetvis ingr i paketet hos Apple likvl som det gr hos alla andra mer vlknda varumrken.
Men klarar du att producera den pennan och allt runt den som krvs fr att kunden ska f den i handen fr max 10kr, s tror jag du fr Nobelpris i ekonomi eller liknande.
Dessa max 10kr mer penna ska d allts tcka forskning o utveckling, material, hela produktionsapparaten vare sig Apple gr det sjlva eller betalar fr den till nn annan. Frpackningar transport reklammaterial ja allt, och dessutom helst ge en vinst..... Klarar du det med max 10 kr?
Nr det gller eventet i sig s var det som vanligt vl utfrt och pkostat, och upplevs som mycket professionellt men nd jordnra. Gillar speciellt Cue men ven Federighi. Visst kan det bli lite jatitt med samma fraser med superlativer men man fr ta det fr vad det r och sila lite och koncentrera sig p det tekniska i frsta hand.
Nr det gller iP6S s var den ju rejlt frndrad mot fregngaren trots att den se visuellt identisk ut. Den bjuder ju p flera tekniska innovationer som vad jag vet ingen annan kan mta idag, i alla fall inte i samma klass vad gller raffinemang och funktion etc. S att gapa om att den bara exakt samma mobil med lite modifikationer gr att du upplevs som korkad milt sagt... Isfall r det ju exakt samma med de flesta nya modeller av Androidlurar, lite ndringar p insidan bara och lite ndrat p utsidan..... Men vad r det som d bestmmer om en lur r ny eller inte? Mste precis allt vara nytt inifrn och ut? N knappast.
Samma sak med pennan, den r skapligt innovativ i sig men ven tillsammans med den nyutvecklade skrmtekniken.
Men s hr r det ju, okunniga Applehaters har s himla svrt att ta Apples framgngar utan de bara ska spy galla, trots att det visar sig att de oftast har vldigt dlig koll p det de skrnar om... Lite komiskt faktiskt.
Jag kommer hgst sannolikt att byta upp mig frn min nuvarande 5S till en 6S, och om det kostar si eller s mycket och du grinar illa fr det spelar vl ingen roll. Jag vljer att gra vad jag vill med slantarna och rker eller spelar inte bort dem p poker eller annat, s vad har du med det att gra?
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2015-09-11 kl. 12:57.
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2015-09-11 kl. 12:57.