• 2
  • 3
2015-09-09, 10:42
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskasesam
Det där tror jag stämmer väldigt väl faktiskt.
Verklighetsflykten ftw!

Precis vad jag alltid har tänkt också. Personens hobby/outlet/avkoppling försvinner. Måste vara skitjobbigt, men han/hon får ju skylla sej själv. Får väl börja meditera, eller nåt istället. Haha.
Citera
2015-09-09, 13:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Begagnatmarknaden på konsolspel i Sverige är störd.
Speciellt på tradera.

Kostar ett spel 299 kr nytt så är det ta mig fan alltid någon jävel som i sista stund ska lägga ett bud på 276kr.
Spel på tradera går oftast jävligt dyrt, har helt slutat kolla tradera och blocket efter begagnade spel.
Köper hellre från brittiska sidor begagnat.
Rekommenderar zoverstocks på Amazon UK. Köpte Heavy Rain begagnat med frakt för 118 spänn, nästan halva priset i Sverige.

Hur som helst så hade jag reagerat lite på samma sätt som om någon hade tagit mina böcker. "Vad ska jag nu göra när jag har tid över?"

Sen i det aktuella avsnittet så var det väl så att snubben i fråga inte direkt spelade måttligt heller.
Citera
2015-09-09, 17:57
Bannlyst
Värdelöst att sälja sånt. Får växelpengar för skiten. De gör det bara för effektens skull för att straffa de plågade djuren som säljer sig för att synas i judarnas teeveekanaler.
Citera
2015-09-09, 19:27
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
Utmärkt sammanfattning av hur Lyxfällan-deltagare inte tänker; att det finns viktigare saker i livet än direkt och kortvarig tillfredsställelse (typ att umgås med sina barn) och att man helt enkelt får sätta (vissa av) sina egna behov på sparlåga när man är vuxen. Grattis till faderskapet, för övrigt.

Tack, det var snällt sagt. Tror nog inte att det kommer klia i fingrarna på ett tag i alla fall. Tror också mer på att lära barnen spela sällskapsspel....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in