• 1
  • 2
2015-09-08, 14:40
Medlem
Nr man pratar om mns utseende s pratar man endast om de positiva aspekterna. Men det finns vl nackdelar med att vara snygg ocks?

Pratar nu om killar som r 9+ p skalan. En knd skdespelare sa: "Utseende ppnar drrar. Dom hller dig kvar i rummet men det ppnar drrar".
Ett vackert anlete rcker inte hela vgen. Men man fr fler chanser.

Jag tror att mnga killar knner en stor konkursens om en kille r fr "snygg". Detta medfr att den snygga killen inte alltid blir behandlad srskilt bra av andra mindre snygga killar. Det handlar om att trycka ner och framhva sig sjlv. Detta kanske inte hnder ofta men det frekommer garanterat.

Det finns ven frdomar om att snygga killar kan vara lite dumma. En snygg kille var kungen i hgstadiet men p universitetet kanske folk har svrt fr en modell-snygg kille?

Det kan ven vara svrt fr en snygg kille att trffa tjejer p en kompisniv. Tjejerna har ven frdomar om att snygga killar ligger mycket. Vilket mnga gr men vissa vill ha en utmaning. Vilket gr att en avslappnad stmning blir svr att uppn.
Citera
2015-09-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luslaxen
Jag tror att mnga killar knner en stor konkursens om en kille r fr "snygg". Detta medfr att den snygga killen inte alltid blir behandlad srskilt bra av andra mindre snygga killar.

Den var ganska s spot on!
Citera
2015-09-08, 16:16
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Nr man pratar om mns utseende s pratar man endast om de positiva aspekterna. Men det finns vl nackdelar med att vara snygg ocks?

Folk kan bli s jvligt fientliga nr tjejer sker kontakt med en snyggare kille skall hlla p och "cockblocka". vissa vnner kan brja ta upp ens problem med saker och ting helt i ondan men oftast s ser ju tjejer igenom det och det kan nstan hjlpa en. Kan inte vara kul att vara tjock och ful.

Citat:
Pratar nu om killar som r 9+ p skalan. En knd skdespelare sa: "Utseende ppnar drrar. Dom hller dig kvar i rummet men det ppnar drrar".
Det vete fan mnga skdespelare kan ju se bra ut p tv men t helvete i verkligeheten.

Citat:
Jag tror att mnga killar knner en stor konkursens om en kille r fr "snygg". Detta medfr att den snygga killen inte alltid blir behandlad srskilt bra av andra mindre snygga killar. Det handlar om att trycka ner och framhva sig sjlv. Detta kanske inte hnder ofta men det frekommer garanterat.

Helt klart. Men det kan mnga gnger lysa igenom och de uppstr i dliga dagar.

Citat:
Det finns ven frdomar om att snygga killar kan vara lite dumma. En snygg kille var kungen i hgstadiet men p universitetet kanske folk har svrt fr en modell-snygg kille?

Kan jag inte yttra om mig nr jag sjlv inte var s "snygg" under den tiden. Lite sm fet och flottig.
Men vissa blommar med tiden eller vad man skall sga. Mnga snygga personer i yngre lder ansgs som valdigt attraktiva men p senare r gtt ner sig totalt i och vise versa.

Citat:
Det kan ven vara svrt fr en snygg kille att trffa tjejer p en kompisniv. Tjejerna har ven frdomar om att snygga killar ligger mycket. Vilket mnga gr men vissa vill ha en utmaning. Vilket gr att en avslappnad stmning blir svr att uppn.

Jag tror att killar och tjejer har allmnt svrt att ha en relation p kompisniv n hur oattraktiv man r. Man vxer som sagt i varandras gon med tiden. En mindre attraktiv person kan bli mer attraherande efter tiden som gr. Personligheten kommer fram och vi r som sagt djur som vill fortplanta.
Citera
2015-09-08, 17:44
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Den var ganska s spot on!

Det hr r ett bekymmer fr mig p min arbetsplats kan jag sga. S du har helt rtt i det du sger.
Citera
2015-09-08, 17:55
Medlem
Jag har d fan bara sett snygga killar i killgng, och dom verkar ha det jvligt gtt, medans man sjlv r med dliga vnner som man inte ens har roligt med
Citera
2015-09-08, 18:15
Medlem
En del kan vara ganska dissande mot en i helt vanliga vardagliga situationer. Bde tjejer, killar, ldre och yngre. Typ kom inte hit och tro att du r nt eller ska vinna frdelar. Kan stlla till det en del nr man r yngre och inte frstr vad det handlar om.

Personligen har jag upplevt bda vrldarna och har i dag ett utseende p mer alldaglig niv och tycker det har sina ponger och r ganska sknt trots allt.
Citera
2015-09-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Jag har d fan bara sett snygga killar i killgng, och dom verkar ha det jvligt gtt, medans man sjlv r med dliga vnner som man inte ens har roligt med

Fast det dr kan man ltt lura sig p, ofta blir 1+1=3 nr det gller killgng.

Summan av helheten blir strre n vad varje enskild individ presterar i gruppen. Att vara del av ett strre gng gr ocks att man kan f mer sjlvfrtroende, utstrla trygghet och dr igenom framstr som mer attraktiv n vad man r p egen hand.
Citera
2015-09-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luslaxen

Avundsjuka frn mindre snygga killar, svrt att f och behlla killkompisar... Det problemet finns uppenbarligen med tanke p allt tjat om Brad Pitt p det hr forumet...
Citera
2015-09-08, 23:34
Bannlyst
Ser vl sjlv hyffsad ut, mer som Michael Dudikoff nr han spelade American Ninja n likt ngon annan.
Men..jag vet inte om jag blivit s mobbad. Visst finns det folk som har betett sig irreguljrt, och jag har vl tnkt..wow..vart kom det dr ifrn ?!

Jag tror hade jag varit en promiskus sort, nappa p allt, s hade nog mnga kokat ver av avundsjuka . Men eftersom jag inte varit det s har jag sluppit mycket mycket skit beteende.

Frmodligen r det nog s.
Citera
2015-09-09, 01:07
Medlem
De kan kanske f jvligt ont i kuken till slut,
Citera
2015-09-09, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidgatBrugdgap
De kan kanske f jvligt ont i kuken till slut,

Kanske det kanske
Citera
2015-09-09, 01:42
Medlem
linnros24s avatar
Man blir ltt(are) dmd av andra killar och behandlad dr efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in