2015-09-08, 00:07
Medlem
Bilingualbverns avatar
Vad kan ha hänt? Kungsmarken är Karlskronas Rosengård, fullt med kriminella misslyckade invandrare.

"En död person har hittats i området Kungsmarken i Karlskrona.
Fem personer har tagits in till förhör av polisen.
– Rubriceringen är mord alternativt dråp, säger Calle Persson vid polisen region syd.
Vid 21.50-tiden hittades en skadad, troligen misshandlad, person i området Kungsmarken i Karlskrona."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21378456.ab
Citera
2015-09-08, 00:22
Medlem
Mantillas avatar
Hoppas det kommer in namn snabbt. FB-folket är oftast bättre informerade lokalt än polisen och vet mer innan dom vet.
Citera
2015-09-08, 01:13
Medlem
Kungsmarken -> 90% invandrare.
Citera
2015-09-08, 01:24
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Kungsmarken -> 90% invandrare.
Någon aning om vem BO är?
Citera
2015-09-08, 01:39
Medlem
Jag bör veta mer om några timmar
Citera
2015-09-08, 02:15
Medlem
Bilingualbverns avatar
BO ska tydligen vara en kvinna enligt Expressen
Citera
2015-09-08, 02:19
Medlem
Flor-Idas avatar
I tidigare rapportering stod det att någon blivit ihjälslagen av 4-5 st med baseballträn. Låter som ett hedersord utfört av IS.

EDIT: Såg nu att baseballfallet var i Värmland. Sorry.
Senast redigerad av Flor-Ida 2015-09-08 kl. 02:23.
Citera
2015-09-08, 06:41
Medlem
Jag kan slå vad om att om man passerar utanför någon nyhetsredaktion någonstans i Sverige denna morgon så kan man höra desperata vrål.... DC DC DC för fan DC

Det här kan vara bland det värsta som hänt på väldigt länge. På flera sätt värre än Lisa Holm fallet. Flera personer slår ihjäl en ensam kvinna ute på öppen plats. Det handlar inte om en ensam psykiskt sjuk människa utan flera personer som medvetet mördar eller dräper en ensam kvinna. Ondska.
Citera
2015-09-08, 06:52
Medlem
Upprycknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Jag kan slå vad om att om man passerar utanför någon nyhetsredaktion någonstans i Sverige denna morgon så kan man höra desperata vrål.... DC DC DC för fan DC

Det här kan vara bland det värsta som hänt på väldigt länge. På flera sätt värre än Lisa Holm fallet. Flera personer slår ihjäl en ensam kvinna ute på öppen plats. Det handlar inte om en ensam psykiskt sjuk människa utan flera personer som medvetet mördar eller dräper en ensam kvinna. Ondska.

DC?
Citera
2015-09-08, 06:53
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Vad fan är det som händer i Sverige? Ere zigenare som gått lös på varandra eller vad? Arabiskt hedersmord? Polisens tystnad tyder på att det är riktigt sprängstoff, nåt som den känslige svensken inte bör veta för mycket om.
Citera
2015-09-08, 07:01
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror

"Ute på öppen plats" kanske inte är hela sanningen. Jag kan tänka mig att hon har flytt misshandlad från en bostad, eventuellt förföljd av GM. Att GM och BO är bekanta känner jag mig rätt säker på. Luktar invandrarvåld lång väg...
Citera
2015-09-08, 07:27
Medlem
WisteriaLanes avatar
DC =damage control? Kan det vara nåt hedersrelaterat kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in