• 1
  • 2
2015-09-07, 23:19
Medlem
Hej!
Jag har nyligen kpt en produkt frn bokextra.se Jag har ftt produkten, men jag har inte mottagit ngon faktura n. Jag testade att skicka ett mejl till de fr 5 dagar sen, men inget svar. Jag har testat ringa, men ingen svarar telefonen. Vad i helvetet ska man gra?? r vldigt ny till detta, kan man vnda sig till ngon fr hjlp?
Tack p frhand!
Citera
2015-09-07, 23:21
Medlem
Ducadreams avatar
Du kan ju inte betala frrn du har ftt en faktura. Dr str OCR-nummer och allt. Du fr frska fortstta kontakta dem.
Citera
2015-09-07, 23:22
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnketo96
Hej!
Jag har nyligen kpt en produkt frn bokextra.se Jag har ftt produkten, men jag har inte mottagit ngon faktura n. Jag testade att skicka ett mejl till de fr 5 dagar sen, men inget svar. Jag har testat ringa, men ingen svarar telefonen. Vad i helvetet ska man gra?? r vldigt ny till detta, kan man vnda sig till ngon fr hjlp?
Tack p frhand!

Oroa dig inte. r det ngot de inte glmmer r det att skicka en rkning. Den kommer, var s sker p det. Det kan ta ngon vecka eller s.
Citera
2015-09-07, 23:22
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Hej!
Tack p frhand!

Du fr fakturan till din E-post. Kolla i "Spam"-mappen om det hamnat dr. Annars r det bara att ligga p och frska f kontakt med fretaget via telefon/E-post.
Citera
2015-09-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Du kan ju inte betala frrn du har ftt en faktura. Dr str OCR-nummer och allt. Du fr frska fortstta kontakta dem.
Jag har frskt kontakta de p alla stt jag vet som r mjligt. Vet ni om man kan g till swedbank eller posten eller ngot fr hjlp?? Det r skit konstigt att jag inte ftt ngon faktura n.
Citera
2015-09-07, 23:28
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Jag har frskt kontakta de p alla stt jag vet som r mjligt. Vet ni om man kan g till swedbank eller posten eller ngot fr hjlp?? Det r skit konstigt att jag inte ftt ngon faktura n.

Nje, du kan inte g till posten eller Swedbank fr att f hjlp. Vad fan skulle de kunna gra? Dumma 90-talister!

Ls mitt inlgg jag skrev! Fortstt frska kontakta fretaget, det r det enda du kan gra om du inte ftt ngon E-postfaktura av fretaget
Citera
2015-09-07, 23:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:

Haha, din bank kan inte gra ngot.

Du fr ligga i och kontakta dem. Du kanske har ftt den i mailen? Kolla dr!
Citera
2015-09-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Oroa dig inte. r det ngot de inte glmmer r det att skicka en rkning. Den kommer, var s sker p det. Det kan ta ngon vecka eller s.

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Nje, du kan inte g till posten eller Swedbank fr att f hjlp. Vad fan skulle de kunna gra? Dumma 90-talister!

Ls mitt inlgg jag skrev! Fortstt frska kontakta fretaget, det r det enda du kan gra om du inte ftt ngon E-postfaktura av fretaget
Allts jag har ringt till de sedan en vecka sedan, och jag har skickat mellan 2-3 mejl till de (under de senaste 5 dagarna). Och det finns inget i min skrp post i mejlet. r verkligen osker ver situationen
Citera
2015-09-07, 23:32
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Allts jag har ringt till de sedan en vecka sedan, och jag har skickat mellan 2-3 mejl till de (under de senaste 5 dagarna). Och det finns inget i min skrp post i mejlet. r verkligen osker ver situationen

Men fortstt ringa d! Vad har du ftt fr E-post av dem annars? Har du ftt nnting och vad str i de breven i sna fall?
Citera
2015-09-07, 23:33
Medlem
Ducadreams avatar
De verkar inte ha ngon telefonnummer heller.

http://bokextra.se/kontakt

Bor du i Nacka? Du kanske ska ta ett besk dit.
Citera
2015-09-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Men fortstt ringa d! Vad har du ftt fr E-post av dem annars? Har du ftt nnting och vad str i de breven i sna fall?
Jag har bara ftt en bekrftelse, det str ordernummret enbart.
Citera
2015-09-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
De verkar inte ha ngon telefonnummer heller.

http://bokextra.se/kontakt

Bor du i Nacka? Du kanske ska ta ett besk dit.
Jo det r: 08882300, men de r skit dliga p att svara.
Jag bor ganska lngt bort frn nacka...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in