Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Om det nu faktiskt är som du beskriver, varför rapporterar du inte den användarens inlägg? Hittills har du rapporterat ett (1) inlägg, det känns spontant som väldigt lite i och med att du beskriver den användarens inlägg med att "hela Flashback är förstört".
Så rapportera inläggen istället för att sitta och önska att du kunde trolla bort användare mha en ignorefunktion.
Jag rapporterar inte för att det inte bryter mot några regler att skriva poster som jag är ointresserad av att läsa, att svara på varje post med flera inlägg eller att inte gå att diskutera med och spela dum.
Han får skriva det om han vill, men jag vill inte läsa det.
När han börjar snoka i mitt privatliv och ställer frågor jag redan svarat på flera gånger så anmälde jag det för Off Topic, men annars bryter han inte mot några regler, tror jag inte, men därför behövs en fungerande ignore-funktion.
Som det är nu får man sitta och leta efter nya inlägg eftersom samma användare postar nästan allt i tråden (majoritet av inläggen i varje fall) och det förstör tråden.
Om jag postar jag i den tråden nu så kommer flera svar från samma användare, så just
den tråden är förstörd. Men det räcker med att få en sån användare efter sig så är hela Flashback förstört.
Det har inget att göra med "plocka bort någons inlägg där bara för att de inte passar in i ens egen världsbild" för det tycker jag bara är intressant när folk har, men jag tror inte jag är ensam om att inte läsa alla inlägg på Flashback.
Vet man att en användare bara postar sånt som man inte är intresserad av så borde det gå att ignorera poster från den användaren.