2007-03-06, 18:05
Medlem
Swibbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Lustgasdags igen! Brände 100 patroner i Lördags, efter två månaders uppehåll.

Btw, _varenda_ gång jag trippat på svamp, så har jag alltid fått upp lustgas i tankarna. Men jag har aldrig haft tillgänglighet just då. Det blir verkligen att testa det nästa gång.

Det är helt galet. Då svävar man fan bokstavligt talat på molnen.
Citera
2007-03-06, 18:15
Medlem
djflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
i påsen? Dagens moderna samhälle tillhandahåller toaletter för sådant.

Haha, jag ser det framför mig. Skita i påsen och sedan sitta och sniffa. Jaja, strunta i påsen, om det inte framgick.
Citera
2007-03-09, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swibban
Det är helt galet. Då svävar man fan bokstavligt talat på molnen.
Ja, det kan jag lugnt säg att jag gjort inatt också.

Började med att jag & en god tjejkompis skulle mysa bara, så jag köpte 24 st, vi drog även kola & rökte. Soft som fan.

Ännu senare, så drar jag och en polare iväg (hon åkte hem & vi köper 72 st patroner till.) Sedan drar vi till hans hem, kör på en hel del kokain (första gången för honom), & ja.. Resten var en sjuk resa.

Har testat kokain+lustgas innan men då var det även lite andra substanser inblandade, nu fick man "den rena smaken" - perfekt till min födelsedag idag
Citera
2007-03-11, 10:14
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djflex
Haha, jag ser det framför mig. Skita i påsen och sedan sitta och sniffa. Jaja, strunta i påsen, om det inte framgick.

Jag förstod fullständigt vad du menade med det. Jag bara jävladesmed dig för den roliga meningen.
Citera
2007-03-12, 23:52
Medlem
insolents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det går lika bra med gräddsifoner, som sodasifoner. Dock ska man använda refillpatroner till gräddsifoner.

Är det inte alltid refillpatroner man använder? Vad ska man använda i sodasifonerna då?
Citera
2007-03-13, 04:50
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Lustgasdags igen! Brände 100 patroner i Lördags, efter två månaders uppehåll.

Btw, _varenda_ gång jag trippat på svamp, så har jag alltid fått upp lustgas i tankarna. Men jag har aldrig haft tillgänglighet just då. Det blir verkligen att testa det nästa gång.

svamp och några omgångar lustgas är riktigt riktigt flummigt de måste du testa, du kommer inte ångra dig när du är under den mest intensiva delen av svamptrippen ska du dra det. Och när du dragit i dig två stora fyllda ballonger med lustgas och sugit i dig det och väntat nån sekund kan du lyssna på "anita hegerland - lurifix" hela tidenmedans det pågår...det är så skevt och flummit så det går inte att beskriva så det är värt att testa
Citera
2007-03-14, 17:42
Medlem
Rafos avatar
Är det någon här som vet om man kan köpa ny patron hållare? Köpte en sifon för ett par dar sedan på V&V men har slarvat bort hållaren. :/

Blir iaf att gå ner till butiken i morgon och fråga. Funkar ju att få i gasen i sifonen om man har en handske på sej och aktar sej för kylan men en del läcker ju ut.
Citera
2007-03-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Är det inte alltid refillpatroner man använder? Vad ska man använda i sodasifonerna då?
Vad menar du?

Det finns sodasifoner och gräddsifoner.

Det finns refillpatroner för sodasifoner, de inehåller kolsyra och de ska man inte använda.
Det finns refillpatroner för gräddsifoner, de inehåller lustgas och de ska man använda.

Båda varienterna är identiska vad det gäller storlek, varför de båda passar till båda sifontyperna.

Du kan ta en refillpatron till en gräddsifon, som alltså inehåller ren lustgas och sätta in den i en sodasifon för att tömma den refillpatronen på gas.
Citera
2007-03-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafo
Är det någon här som vet om man kan köpa ny patron hållare? Köpte en sifon för ett par dar sedan på V&V men har slarvat bort hållaren. :/

Blir iaf att gå ner till butiken i morgon och fråga. Funkar ju att få i gasen i sifonen om man har en handske på sej och aktar sej för kylan men en del läcker ju ut.
Nej, det finns inga kända affärer som saluför de. Du kan kanske gå in på claes holson eller V&V och nalla hållaren ur kartongen?
Citera
2007-03-15, 16:50
Medlem
Algifaris avatar
Har två fundering angående "budgett varianten".

1. Prövade nyss och stoppade en patron i en 3 liters fryspåse. Som fylldes på en gång och sen började det nog pysa ut någonstans. Vad ska man ta för påse? Matkasse kanske?

2. Luften blev ganska kall till en början. Kan man drain den på en gång eller ska den få värma sig lite i påsen?
Citera
2007-03-15, 17:12
Medlem
yonnys avatar
1:
Soppåse kanske. Matkasse lär också fungera.

2:
Du kan nog dra in den direkt när det kommit ut i påsen. Om det känns för kallt så kan du vänta ett tag. Du känner ju själv hur kallt det är.
Citera
2007-03-16, 13:55
Medlem
insolents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Vad menar du?

Det finns sodasifoner och gräddsifoner.

Det finns refillpatroner för sodasifoner, de inehåller kolsyra och de ska man inte använda.
Det finns refillpatroner för gräddsifoner, de inehåller lustgas och de ska man använda.

Båda varienterna är identiska vad det gäller storlek, varför de båda passar till båda sifontyperna.

Du kan ta en refillpatron till en gräddsifon, som alltså inehåller ren lustgas och sätta in den i en sodasifon för att tömma den refillpatronen på gas.

Okej då blev det klart. Jag uppfattade det inte som om du menade "Dock ska man använda refillpatroner till gräddsifoner" i sodasifoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in