Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-18, 21:49
Medlem
Som sagt, skulle tippa på 17mm breda, längden kan väl vara någonstans runt 55-60mm.
Citera
2006-04-18, 21:50
Medlem
yonnys avatar
Vissa bilar använder ju lustgas för att få en extra boost (streetracing). Kan man köpa en jättepatron som är menad till snabba bilar och använda den för att berusa sig? Har man kanske blandat i andra (giftiga?) gaser i denna lustgas?
Citera
2006-04-18, 22:12
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Dom innehåller farliga ämnen. Köp sådan som används i "cream."
Citera
2006-04-18, 22:20
Medlem
yonnys avatar
Finns det att köpa för smärtlidnring då? Kanske som "första hjälpen bedövningsmedel att ha i bilen" eller något sådant. Eller kanske beställa från samma företag som levererar till sjukhus? Lönar det sig?
Citera
2006-04-18, 22:44
Medlem
Citat:
Som sagt, skulle tippa på 17mm breda, längden kan väl vara någonstans runt 55-60mm.

tackar och bockar!

Citat:
Finns det att köpa för smärtlidnring då? Kanske som "första hjälpen bedövningsmedel att ha i bilen" eller något sådant. Eller kanske beställa från samma företag som levererar till sjukhus? Lönar det sig?

Är ganska säker på att du måste ha licens samt inte säker på att medicinsk lustgas säljs till privatpersoner.
Citera
2006-04-21, 21:54
Medlem
vinnes avatar
Någon som såg ambulansförarprogrammet nyss?

"Take this, it will make you feel real good"

"Wow, I wish I could take this every day"
Citera
2006-05-09, 20:45
Bannlyst
Lustgas fungerar fint om man har grundat med en halv sjuttifemma och ett par öl också! Fungerar visserligen finfint med bara lustgas med, men det är rätt gott att vara två stycken, massa lustgas, en grn kasse från systemet och en schyst skogsdunge eller park och bälga i sig kassen och gå loss på patronerna, hehehehehe. Fy faaaan!
Citera
2006-05-10, 09:44
Medlem
Charlemagnes avatar
Lustgas är väldigt fint att blanda med cannabis och/eller svamp, men alkohol? Lustgas och alkohol ger inte mig mig något iaf. Verkligen inte som lustgas och röka. =)
Citera
2006-05-15, 20:46
Medlem
Köpte två lådor patroner med lustgas idag, min första gång.
Jag började med att lägga ner en patron i en kasse samt en smal skruv, stängde påsen, tömde den på luft, placerade skruvens spets i det lilla hålet i patronen och slog till med en skrivmejsel. PSSSSCCHHHTTt lät det väldigt högt och på några sekunder var påsen fylld av en kall gas. Jag tog snabbt tag i påsen, tog ett djupt andetag och andades ut för att sedan suga in den söta gasen.
Oj.
Jag kände hur hela min kropp började långsamt bli domna, det var som om man blev helt luden och varm. Mycket skönt. Musiken jag spelade började eka och jag kunde känna det i min kropp.
Det varade i cirka en minut och jag kunde känna lite effekter ett tag efter, jag rekommenderar varmt lustgas!
Citera
2006-05-15, 21:52
Medlem
DXM-Redemptions avatar
haha, välkommen till forumet och till lustgasen.

FÖ: så är lustgas sjukt på dxm... Fick en sjuk hallis när vi höll på att landa och vi kollade på sagan om ringen, det enda som fanns var en svart gång, jag och golum.

Han var där, han var elak men endå snäll. Ryser nu när jag tänker på det... Sjukt...

satt på en stol, inget existerade utom ballongen jag höll i, den del av armarna jag såg, gollum och min näsa. Sen upprepade jag frasen "Detta är den bästa stunden i mitt liv" Flertal gånger, för att sedan resa mig upp och tänka "WTF IS GOING ON?" ser då min vän gäspa och hör på olika HZ, ljudet på det dova i en gäspning ekar medans det andra inte gör det.

Typ såhär "gäsp" <mörkt eko> fortsattgäspning <ekomörkgäspning> fortsatt gäspning <eko> fortsatt <eko> <slutet på gäspning sjukt mörkt> = 10 tals ekon som bara ekade runt... sen var allt i slowmotion i typ 1 timme framöver... hehe.
Citera
2006-05-18, 00:54
Medlem
Har nu beställt 36x10st patroner .

Tänkte på en sak. Har aldrig läst folk som beskrivit sin tripp riktigt så som jag kan uppleva det. Förra helgen, kom hem från skolan, klockan är 15.00, ska ta buss till fest som går 17.00, har köpt tre paket som jag tänkte ta med mig till fest. Tänker, äh orka vänta. Så jag spräcker upp paketet, laddar sifonen och andas in..... håller på ett tag. Nu kanske använt fem-sex patroner. Jag börjar prata med mig själv, och två till tre andra. Jag får för mig att någon sitter till vänster om mig, någon bakom mig, och någon vid dörren typ. Sitter där och diskuterar något med "dom ^^" öppnar ögonen och till min förvåning sitter ingen till vänster om mig, jag rusar ut till korridoren för att hejda han/hon och säger: Var fan ska du? Orka dra?, Så tittar jag på skorna i hallen och upptäcker att bara mina skor är där, ställer mig och gapar lite och tänker att jag blivit knäpp. Jag har gått ensam hem och fått för mig att någon var med mig. Klockan var helt plötsligt 16.49. :O

Typ såna saker. Någon gång pratade jag med någon långt bakom mig typ i skallen.

En till sak, t.ex. om jag håller i patronhållaren i vänster hand, och sifonen i högra, får jag för mig att dom.. är levande ting typ, medans jag blundar då. Så jag kan prata med dom på något sätt. Fast är inte riktigt säker på att jag pratar med dom eller inte. Dom finns där. Det är alltså känslan av att hålla något som gör att det blir som en "entitet" i det mörka. Om allt runt mig skulle vara svart, skulle känslan av att hålla i något vara vitt, och "leva" fast jag tror ju då att det är personer eller liknande. Eller mer tvärt om, allt är vitt, och känslan är svart.

Något sånt. Ingen känner igen sig?

Det är bara behagligt, inget obehag med det hela.
Citera
2006-05-19, 00:51
Medlem
Bananas avatar
Har en gräddsifon och köpte patroner till denna men de verkar vara av fel typ dvs de har ingen "plastgänga" vid öppningen utan bara metall. Var kan man köpa såna jag behöver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in