2011-01-30, 17:06
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brackvatten
Hur mycket i frakt blir det om man beställer två pack patroner från PGW?
Ovärt att bara beställa två pack.. Det suttar man ju upp på 5 minuter.. Och har du inte testat och är rädd att du inte kommer gilla det kan jag lova att du kommer älska det
Citera
2011-01-30, 19:10
Medlem
brackvattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
http://www.pgw.se/shipping.php

Såg det men det kändes som priser out of this world så ville kolla vad folk betalar. 89 eller 179kr osv.

Citat:
Ursprungligen postat av martines
Ovärt att bara beställa två pack.. Det suttar man ju upp på 5 minuter.. Och har du inte testat och är rädd att du inte kommer gilla det kan jag lova att du kommer älska det

Jo lite ovärt kanske men vill inte våldta plånboken för något som jag bara är sugen att testa

Verkar som om det är billigare att knalla in på clas olsson om man inte ska köpa större mängder trots allt
Citera
2011-01-30, 21:27
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Såg det men det kändes som priser out of this world så ville kolla vad folk betalar. 89 eller 179kr osv.
Så du menar att du läste på sidan vad frakten kostar, för att sedan fråga här istället?

Det är väl ganska uppenbart att folk betalar till exempel 89 spänn för postpaket om det är priserna som står där?
Citera
2011-01-31, 10:10
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Jo lite ovärt kanske men vill inte våldta plånboken för något som jag bara är sugen att testa
Du kommer inte ha "testat klart" på två paket. För att ha en chans att hinna bilda dig en uppfattning någorlunda får du nog ha en sisådär fem paket, även om också de kommer gå åt i flygande fläng. "Hippiecrack" kallas det ju...
Citera
2011-01-31, 11:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Du kommer inte ha "testat klart" på två paket. För att ha en chans att hinna bilda dig en uppfattning någorlunda får du nog ha en sisådär fem paket, även om också de kommer gå åt i flygande fläng. "Hippiecrack" kallas det ju...
Jag kan skriva under på det där; hur mycket gas man än har så kommer man snart fram till att det var alldeles för lite. Det är ett dyrt nöje det där, men väldigt trevligt när läge finns.

Köp ett par askar till när du ändå beställer. Det är det värt.
Citera
2011-02-09, 00:02
Medlem
everythingiss avatar
så jävla underbart rus, jag kom tbx till verkligheten, efter att ha fått insikt hur universum skapades....shit, hundra små silvriga rackare hade gått åt. idag kommer det en laddning på 360 nya.

egentligen ville jag ha tag i röka, men i brist på kontakter, så blev lustgasen räddningen, så jävla nice
Citera
2011-02-15, 22:44
Medlem
snilleblixts avatar
Hej

http://www.blocket.se/orebro/Sifon_S...a=8&w=1&last=1

Är det gräddsifon? Ska man köpa de tycker ni?

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=155513478

Är det såna patroner man köper?

Är det allt man behöver?
Citera
2011-02-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilleblixt
Hej
Är det gräddsifon? Ska man köpa de tycker ni?
Det är sifoner gjorda för vatten.
Kommer inte att fungera.
Citat:
Ursprungligen postat av snilleblixt
Hej
Är det såna patroner man köper?
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av timpaland
Galet,
jag och en polare satt och drog en del patroner igår. Båda blev dock jävligt illamående, något som vi inte upplevt tidigare. Någon som också noterat en förändring? Kanske vi bara hade otur?
Har blivit rejält illamående och mått skit när jag tagit för många patroner för snabbt.
Senast redigerad av Zucchini 2011-02-17 kl. 02:09.
Citera
2011-02-23, 13:51
Medlem
SurTrollets avatar
Tjena tjena lustgasexperter!

Jag är lite nyfiken på måtten på dessa patroner så om någon vänlig själ kanske kan/vill upplysa mig? En kolsyrepatron är ~82mm lång, 18mm bred och 7mm över halsen och jag undrar om dessa har samma mått..
Citera
2011-02-25, 12:46
Medlem
SurTrollets avatar
Bump!
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Tjena tjena lustgasexperter!

Jag är lite nyfiken på måtten på dessa patroner så om någon vänlig själ kanske kan/vill upplysa mig? En kolsyrepatron är ~82mm lång, 18mm bred och 7mm över halsen och jag undrar om dessa har samma mått..
Ingen som har en gammal patron liggande och vill/orkar mäta den?
Citera
2011-03-01, 17:18
Medlem
planeraDs avatar
Är det bara jag som får tinnitus av lustgas? Inte bara ibland utan varje gång, drar jag 3+ patroner så blir den så "hög" att jag får svårt att höra något annat, mer lustgas, mer tinnitus.
Citera
2011-03-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Är det bara jag som får tinnitus av lustgas? Inte bara ibland utan varje gång, drar jag 3+ patroner så blir den så "hög" att jag får svårt att höra något annat, mer lustgas, mer tinnitus.
Jag och kompisen får det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in