Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Ok. Fullt förståeligt på en MDMA-peak, eftersom tiden stannar när man inhalerar en fet patron. Total nirvana och man kan inte andas för att serotoninsystemet fullkomligen exploderar.
Tror inte bara det handlar om att man glömmer bort att andas efteråt, utan att man glömmer andas emellan. Lustgasen tas ju upp av röda blodkroppar som istället hade kunnat ta upp syre, så kör man för mycket lustgas på för kort tid så tror kroppen att den tar upp syre, när den i själva verket nästan enbart tar upp lustgas. Därför får man syrebrist utan att uppleva någon andnöd, eller nåt. På sjukhus har de ju en ventil som släpper igenom mycket luft så att varje andetag blir utblandat med mycket syre.
Citat:
MDMA är åter i Sverige, om än begränsat, efter 3 års uppehåll (av egen erfarenhet).
Hoppas att framtida generation också får uppleva världens bästa känsla. Aaah...
Åh, MDMA var typ det som fick mig att få upp ögonen för droger redan i fyran i grundskolan! Läste propagandaboken "Boken om knark och sånt" och det blev början på mitt knarkintresse, ironiskt nog. Jag hoppas verkligen att jag och MDAets vägar korsas någon dag. Men det är off-topic