Citat:
Ursprungligen postat av
Lolitasyndrome
Jag har sett blattebarn från 10 och upp gå runt och peka kniv mot saker och ting. Jag har också hört om tonårsblattarna som stjäl mobiltelefoner av barnen som går på grundskolan i närheten. Själv har jag fått mina saker stulna.
Själv undviker jag numera centrala Kista. Den siste Svensken som shoppade där har nog bytt till Mall of Scandinavia.
//Lolitasyndrome
Noterade redan nu att Mall of Scandinavia kommer gå samma öde till mötes som Kista C.
Kryllade av spännblattegäng i det där Centrumet och eftersom alla vakter verkade vara blattar själva så ville de inte riktigt kicka ut dessa horungar.
Noterade även hur äldre blattar hade centrumet som något sorts häng, de bara satt och hängde, sånt där är DÖDEN för ett centrum när gamla svettiga blattar sitter och hänger på en plats.
Noterade även hur de hade snott metallbokstäver från ett Café (de hade sitt namn uppsatt med separata metallbokstäver, man hade brutit av minst två stycken och vilka gör sådant? Blatteungdomsgäng, samma gäng som gruppvåldtar), så det där skitet kommer vara ghetto om 2 år eller så, om de inte tar i med hårdhandskarna med alla hängblattar men de kommer få stora problem att lyckas med det då vakterna själva är deras kusiner och släktingar, vidare så ligger ju stora Migrationsverket ett stenkast från denna galleria så den kommer att berikas minst lika mycket som Kista C.
Så vill de överleva som Centrum så behöver de nog få bort Migrationsverket också.
I Kista Cs fall så måste de få bort alla blatteområden runt centrumet och ersätta med hus fulla med Svenskar. Snubbarna som investerat pengar i Kista C måste varit idioter.
Sen borde det vara ganska uppenbart att blattarna dras till bling, ska man ha ett blattefritt centrum måste man dels proaktivt driva bort dessa men även dra ner på allt bling, då blinkande blänkande saker lockar blattar, de är väldigt lika skator i detta beteende.
"Ohhhhh shiny!!!" Dels så måste det ligga långt från blatteområden.
Citat:
Ursprungligen postat av
konstapel
Ja Kista C och Skärholmens C är påfallande lika. Var förbi Skärholmens C häromdagen och herregud säger jag bara. De enda svenskarna var typ några tjejer och killar som jobbade i butikerna och de enda med europeiskt utseende i övrigt var hantverkare från öststaterna.
Som sagt blattarna gillar bling, deras paradis som falsk profeten Muhammad ljög om är ju enbart bling, sex, helt enkelt ett paradis av köttsliga lustar (för oss som har lite mer ande än så så låter det hemskt) så det är ganska uppenbart varför dessa muhammadanska åsnor eller ska vi kalla de skator dras till bling, dessa köpcentrum är det närmaste de kommer komma det muslimska paradiset (dels då det inte existerar och dels för att de är dåliga muslimer som bor i kafirerna land, det är automatiskt helvetet för de som bor i kafirernas land). Avblingifiera och kasta ut folk som bara hänger i centrum och inte konsumerar är lösningen för centrumen om de vill ha några kunder alls, annars kommer internethandeln helt ta över marknaden, gör de sig inte av med de som stoppar/hindrar kommersen så måste de lägga ner. USA har samma problem fast med ghettonegrer. Massor med köpcenter som fått lägga ner pga de fick negrer som bara hängde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bo-Charlie
Förresten, vem mer än jag undrar om Kista galleria kan ha en lägre terrorhotbild än andra köpcentrum där majoriteten besökare är vita svenskar?
Kista C kan faktiskt ha en förhöjd terrorrisk, då Islamiska Staten t.ex. anser att det hela är dekadent (även om de själva är hycklare och bryter mot allahs regler när de bor bland kuffarna, de tror att det är ok bara de etniskt rensar områdena men de lever trots allt under kafirernas beskydd då de befinner sig i kafirernas land, de lever här på nåd, dvs. de är hycklare och begår shirk av att bo här, gäller alla muslimer) och att de muslimer som driver runt där för det är ju vad de gör, driver runt och hänger där de konsumerar ju inte dvs. tväremot vad man gör i en sån här galleria man åker dit för att handla saker inte för att hänga, hänga de gör man hemma hos sig eller sina vänner, kanske även på ett kafé eller en restaurang.
Men iaf förhöjt kan det nog vara då de betraktar dessa muslimer som avfällingar och tar man koranen på allvar så är alla muslimer som bor i icke muslimers land avfällingar och avfällingar ska dödas.
Därav kan det var högre terror-risk där, speciellt då det är nära områdena där de kan gömma sig i då de har många bundsförvanter i de Norra och Västra förorterna.