2015-09-06, 20:55
Medlem
Besökte Stockholm idag. Kista Galleria var fullt med människor. Nästan 80 procent invandrare, har ingeting emot det. Skapar jobb och försäljning. Kista har också världens bibliotek, många invandrarungdomar satt där och läste, pluggade, det var lugn harmoni. Sen så fanns det super snygga tjejer överallt

Vad tycker ni om invandringen i Kista C?
Citera
2015-09-06, 21:00
Medlem
Zimows avatar
Tycker de är ganska obehagligt att vistas där själv när man är påväg hem efter ett bio besök. Därför jag nu väljer att inte gå på bio där längre. Tycker även att de borde ta tag i problemet med tiggare som ska komma och tigga när man äter mat. På grund av detta så bojkottar jag Kista C tyvärr
Citera
2015-09-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zimow
Tycker de är ganska obehagligt att vistas där själv när man är påväg hem efter ett bio besök. Därför jag nu väljer att inte gå på bio där längre. Tycker även att de borde ta tag i problemet med tiggare som ska komma och tigga när man äter mat. På grund av detta så bojkottar jag Kista C tyvärr

Såg inga tiggare där idag när jag åt mat. Många invandrarungdomar, men rädsla känner jag inte. Visst många yrkeskriminella rör sig där!
Citera
2015-09-06, 21:06
Medlem
Shadowcrafts avatar
Gillade kista förut men går numera inte dit, jävla slumställe..
Citera
2015-09-06, 22:21
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Besökte Stockholm idag. Kista Galleria var fullt med människor. Nästan 80 procent invandrare, har ingeting emot det. Skapar jobb och försäljning. Kista har också världens bibliotek, många invandrarungdomar satt där och läste, pluggade, det var lugn harmoni. Sen så fanns det super snygga tjejer överallt

Vad tycker ni om invandringen i Kista C?

Kista räknas väl som en lite bättre propaganda för mångkultur, då de får in en hel del indier och liknande folk genom universitetet och IT-sektorn.

Jag gillar baklavan i Kista C, men det finns mycket vackrare tjejer åt annat håll här i Sverige. Inte många vackra människor här:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...3541479973.jpg

Jag tror att Fittja, Tensta, Rinkeby, Botkyrka är mer typisk för hur hela Sverige kommer se ut anno 2050.
Citera
2015-09-06, 22:43
Medlem
BernardLoutres avatar
Jag läste nånstans att de hade lyckats rensa bort de flesta tiggarna där men jag är osäker på om det stämmer. Någon här som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2015-09-06, 22:51
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Jag läste nånstans att de hade lyckats rensa bort de flesta tiggarna där men jag är osäker på om det stämmer. Någon här som kan bekräfta eller dementera?
Det stämmer, det var väldigt längesen man såg stora gäng av tiggare där. Kanske någon enstaka som går runt fortfarande.
Citera
2015-09-06, 22:53
Medlem
Kista C är ingenting, närligande Tensta, Husby, Akalla och Rinkeby är nästan renodlade ghetton eller vad som kallas "förorten" numera. Och det är förtfarande fullt med tiggare i Kista C sitter minst en vid varje utgång. Jobbigaste är när dom går fram och tigger när man sitter vid foodcourten och försöker äta i lugn och ro.
Citera
2015-09-06, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Och det är förtfarande fullt med tiggare i Kista C sitter minst en vid varje utgång. Jobbigaste är när dom går fram och tigger när man sitter vid foodcourten och försöker äta i lugn och ro.

Precis, har även bevittnat då en tiggare tagit rester från maten ur ens tallrik, utan skam
Citera
2015-09-06, 23:03
Medlem
Jessica.Amins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Jag tror att Fittja, Tensta, Rinkeby, Botkyrka är mer typisk för hur hela Sverige kommer se ut anno 2050.

Ja, svär ja blir glad om de blir så

Sverige är kanske den mest tråkiga platsen på hela denna jord men på vissa platser visar sig bättring. O visst några enstaka få kids busar om kvällarna men de beror på andra saker. Ex uteslutningen från arbetsmarknaden, rasismen från inavlade svenskar, o att de är ett jävligt tråkigt land en så länge.

Lovar att de blir bättre o bättre ju fler som kommer, mer kultur, fler erfarenheter som byts. Som kista C fast gånger 1000 och över hela sverige minus alla orättvisor
Citera
2015-09-06, 23:15
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessica.Amin
Ja, svär ja blir glad om de blir så

Sverige är kanske den mest tråkiga platsen på hela denna jord men på vissa platser visar sig bättring. O visst några enstaka få kids busar om kvällarna men de beror på andra saker. Ex uteslutningen från arbetsmarknaden, rasismen från inavlade svenskar, o att de är ett jävligt tråkigt land en så länge.

Lovar att de blir bättre o bättre ju fler som kommer, mer kultur, fler erfarenheter som byts. Som kista C fast gånger 1000 och över hela sverige minus alla orättvisor

Vi ska ju bli nya Syrien, med halshuggningar, bombningar och kvinnor som säljs på slavmarknaden. Det kommer bli spännande.

Lever man tillräckligt länge får man se allt.
Citera
2015-12-03, 17:56
Medlem
.Det dröjde men till slut fastnade även en 19-årig kvinna med invandrarbakgrund i rättsväsendet nät efter den dramatiska rånkuppen mot guldsmedsbutiken i Kista. Hon fälls för delaktighet i brottet genom att ha lånat ut sin lägenhet till rånarna. Total har nu tre personer blivit dömda för inblandning i det grova rånet.Läs mer....

http://www.friatider.se/ytterligare-...dsamt-kistaran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in