Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 19:22
  #913
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Eller varför inte en stor prisutdelning till Refugees Welcome, för deras fantastiska insatts att skaffa fram platser till 51 inneboende, vilket tagit dem över ett år

Redan år 5317 kommer de att ha fixat rum till de som kom 2015 Det är värt att uppmärksammas


Citera
2017-04-03, 19:26
  #914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Tillbringade en långhelg i Stockholm nyligen och det var ett år sedan jag var där. Ärligt talat jag blev chockad av alla tiggare och sk ensamkommande "barn" som dräller runt i staden.

Ja visst är det härligt? Det enda jag vill se nu på våren när jag går ut är blommor, bin, fåglar och söta flickor. Det enda jag istället ser överallt är negrer, afghaner, araber, zigenare, fler negrer etc...
Citera
2017-04-03, 19:28
  #915
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Eller varför inte en stor prisutdelning till Refugees Welcome, för deras fantastiska insatts att skaffa fram platser till 51 inneboende, vilket tagit dem över ett år

Redan år 5317 kommer de att ha fixat rum till de som kom 2015 Det är värt att uppmärksammas

Jo det är så lätt att låtsas vara god men "not in my backyard".
Citera
2017-04-03, 19:45
  #916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Nu blir det ju bara spekulationer från min sida, men...

Två saker kommer att hända när det blir vår och varmare väder:

Ett: Flyktingströmmarna till Sverige kommer ta fart igen, mer än någonsin. Just nu rör sig en flodvåg av nya flyktingar mot Sverige. Om vi tror att vi sett det värsta än så är det dags att tänka om. Det har inte ens börjat.

Två: När värmen och våren kommer och nätterna blir ljusare kommer det bryta upp horder av "ensamkommande" från asylboendena som ger sig ut i enorma gäng för att plundra, härja och våldta i närområdena kring flyktingbostäderna. Grupper på i vissa fall hundratals individer som tröttnat på att sitta instängda på sitt boende, är rasande på att de inte fått vad blivit lovade av flyktingsmugglaren och dessutom tydligt sett hur maktlös och handfallen vår svenska ordningsmakt är. Vi kommer att få se en våg av brott, våldtäkt och övergrepp som saknar motstycke i svensk närtid. Media kommer att mörka som vanligt.

Detta kommer tveklöst att utlösa missnöje hos en stor del av det svenska folket som i ett ännu mer högljutt tonläge kommer att börja ifrågasätta varför just Sverige ska ta emot mest våldsamma skäggbarn per capita i hela EU.

Det kan mycket väl vara så att SVT och resten av gammelmedia förutser detta och ligger i startgroparna med ett gigantiskt drev som ska mota tillbaka svenska folket i åsiktsfållan igen. Gigantiska snyftkampanjer kombinerat med aggressiva uthängningar och karaktärsmord mot de som öppet vågar protestera mot vansinnet. Jan Hellin tillträder ju som programdirektör i den vevan så det kan mycket väl vara så att han kommer att hålla i dirigentpinnen i en samordnad medieattack mot det svenska folket.

Jag tror du har rätt, speciellt om ensamkommande som begår brott. Det har ju uppkommit ett nytt fenomen då det visar sig att många av dessa ensamkommande är narkotikamissbrukare; bara i Uppsala räknar man med att 100 av de 900 ensamkommande använder rökheroin. Detta missbruk är långt ifrån gratis, så jag tror vi kan förvänta oss en stor brottsvåg när alla dessa "barn" behöver finansiera sitt missbruk.

Bra jobbat Refugees Welcome, ni har importerat tusentals knarkmissbrukare och våldtäktsmän med allt vad det innebär. Hur f-n tänkte ni?!?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback