2015-09-06, 17:07
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Köp en sån här:

http://www.clasohlson.com/se/Duschset-Handy/30-9587

Toapapper är dyrt och onödigt
Skapliga handikapps/pensionärsvibbar på en sådan.
Citera
2015-09-06, 17:57
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Skapliga handikapps/pensionärsvibbar på en sådan.

Fördelarna är likväl lika stora
Citera
2015-09-06, 18:49
Medlem
Eustaches avatar
Använder hellre rött sandpapper än Ica Basic toalettpapper.
Citera
2015-09-06, 19:18
Medlem
Testa med att blöta ner pappret lite innan du torkar anus. Annars är det som att dra sandpapper.
Citera
2015-09-06, 19:47
Medlem
Byxan81s avatar
Håller med ICA Basic är ett svek mot röven! Och skall du vara ekonomisk så är röven den sista du skall svika. Annars kommer röven till slut svika dig.
Citera
2015-09-06, 20:10
Medlem
Tror knappast orsaken till ditt blödande rövhål är ICAs toapapper, speciellt med tanke på att det är ihållande.
Citera
2015-09-06, 20:41
Medlem
Atrocituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Tror knappast orsaken till ditt blödande rövhål är ICAs toapapper, speciellt med tanke på att det är ihållande.

Det kan inte vara någonting annat. Helms Deep började blöda när jag bytte papper från soft till rivjärn.

Jag har precis varit och köpt rapsolja som jag tänker smörja in arraksbollen med, morgon och kväll. Kassörskan såg ut att hånflina mot mig när hon slog in rapsoljan och sa "var det bra så?". Nä, tänkte jag. Om det ändå vore "bra så". Men det var väl bara min paranoia som kom fram. Det var precis som att hon visste vad fan jag skulle göra med min rapsolja så fort jag kommit hem.

Fick också rådet att mjöla in rumphålet och låta det stå över natten, finns det någon annan som har någon erfarenhet av det? Mjöl skulle tydligen fungera som babypuder. Men det låter nästan för bra för att vara sant. Mjöl och rapsolja ska alltså få min Toffifee till vad den en gång var? Jag provar först med enbart olja. Om inte det hjälper så får jag väl ta och mjöla in arslet också och se om det ger någon önskad effekt.

Återkommer med facit.

Edit: Har precis kört upp olja i Rosersberg. Kittlar dödsskönt i kistan. Skinkorna glider åt alla håll men vill man bli clean får man lida pin...
Senast redigerad av Atrocitus 2015-09-06 kl. 21:10.
Citera
2015-09-06, 20:45
Medlem
Våtservetter typ "pampers sensitive" samt idominsalva efter varje tarmrörelse kommer att få din chokladtulpan att bli som ny igen.
Citera
2015-09-06, 20:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Alcosanal kan lindra klåda i brunögat, bättre än xyloproct.

Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Måste vara jobbigt också med våtservetter när man inte kan spola ner dessa i toaletten...
Var gör ni av dom sen? En påse bredvid toan? Fräscht!
Går så fint sååå att spola ned.
Citera
2015-09-06, 21:14
Medlem
Skrattade så jag grät, så ett stort tack går ut till ts och hans brunöga I övrigt så instämmer jag helt i att man ska undvika det där skitpappret
Citera
2015-09-06, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin

Precis, TS har hemorojder från helvetet i sin exosspotte.
Citera
2015-09-06, 21:21
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
Det kan inte vara någonting annat. Helms Deep började blöda när jag bytte papper från soft till rivjärn.

Jag har precis varit och köpt rapsolja som jag tänker smörja in arraksbollen med, morgon och kväll. Kassörskan såg ut att hånflina mot mig när hon slog in rapsoljan och sa "var det bra så?". Nä, tänkte jag. Om det ändå vore "bra så". Men det var väl bara min paranoia som kom fram. Det var precis som att hon visste vad fan jag skulle göra med min rapsolja så fort jag kommit hem.

Fick också rådet att mjöla in rumphålet och låta det stå över natten, finns det någon annan som har någon erfarenhet av det? Mjöl skulle tydligen fungera som babypuder. Men det låter nästan för bra för att vara sant. Mjöl och rapsolja ska alltså få min Toffifee till vad den en gång var? Jag provar först med enbart olja. Om inte det hjälper så får jag väl ta och mjöla in arslet också och se om det ger någon önskad effekt.

Återkommer med facit.

Edit: Har precis kört upp olja i Rosersberg. Kittlar dödsskönt i kistan. Skinkorna glider åt alla håll men vill man bli clean får man lida pin...

Glöm inte ta en sked rapsolja och svälj också, det smörjar jävligt bra, så när du ska skita blir det inte lika påfrestande för rövhålet! Och man slipper att det spricker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in