Citat:
Ursprungligen postat av
Shonne99
Haha, galet, men inte så intresserad av "parasiterande" tyvärr.
Jo, det var ju sagt typ "har några vänner som kommer i helgen", men vet inte vad planen är riktigt. Får ju inga besked från värden.
Edit: aktivt parasiterande. Blir jag erbjuden något säger jag inte nej. T.ex. en stor jävla låda med pasta och bacon (nämner inga namn, men anar att du läser det här nu. Evigt tacksam, hehe).
Tråkigt med den diffusa sitsen, stå på dig. Seriöst, köp ett tält, hitta någon buske och slå upp det därinne.
Angående parasitering, så finns det fan inget fel på att uppehålla sig i en lokal avsett för studier. Jag sov i lokalet i 3 veckor, städade allt varje dag, såg till att vara aktiv under dagarna och så. Ingen skada, annat än att lokalet blev använd av en i nöd. Jag tänker alltid så här, att om jag inte skulle störas i mitt "hederliga" bruk av något, givet att en annan gjorde x, då är inte x fel. Att någon snubbe från Securitas måste slänga ut dig betyder inte att det är fel.
Jag har inte själv mycket pengar, men om du vill kan jag skicka dig, typ, 200kr. eller så. Har dock ingen telefon, men om du skickar PM med reg.+ kontonummer + iban&... vad heter det... swift?... då kan jag skicka lite senare. Men se då till att köpa något som kan användas till att skapa ett personligt rum. Typ ett skittält eller så. Du har redan ett täppe, du får mat av folk osv. Om du får ett tält, så skapar du lugn luft kring dig och isolation, vilket bidrar till ökad komfort, vilket är a och o när det kommer till sömn, som är a och o när det kommer till välbefinnande. Men ja, sök annars jobb osv., så du inte stannar av.
Any ways, been there done that, och vi har samma personlighet i mångt och mycket verkar det som - frågar inte hjälp, har svårt för att känna igen vad man måste klaga på (jag fattar t.ex. aldrig hur folk som klagar i media fått för sig att något var under standard, då jag alltid klarar mig själv, om jag så ska svälta. Det känns typ som om vissa helt enkelt aldrig inser att världen inte handlar om en själv), kan acceptera typ allt osv., så du vet redan det du måste veta. Det här är väl mer ett sätt för dig att få tiden att gå samt få lite social kontakt och erkännande. Vilket du så klart ska få.