2015-09-19, 19:32
Medlem
Gameplayers avatar
Testar det just nu. Inte så illa och går att använda. I längden gillar jag dock personlingen mest smaker som är mer neutrala. Summa summarum, lite billigare och hyfsad styrka för pengarna. 3,5/5
Citera
2015-09-20, 16:05
Medlem
NecroBytes avatar
Bästa budgetsnuset ute just nu då? Hur mycket kostar det hos er?
Citera
2015-09-21, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Bästa budgetsnuset ute just nu då? Hur mycket kostar det hos er?

35 kr
Citera
2015-09-21, 14:34
Medlem
Shurikans avatar
Fick hem mina tre stockar Mustang lös idag, och jag blev positivt överaskad. Väldigt jordnära smak med en stadig nikotinhalt, konsistensen kan liknas vid dem lite grövre sorterna som Kronan och Grov etc. Rekomenderas! En recension kommer snart upp i recensions-tråden.
Citera
2015-09-22, 10:54
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaini
35 kr

Dyrt... Tror jag gav 20 kr igår och vanligtvis brukar det väl ligga på 27.
Citera
2015-09-22, 12:32
Medlem
Gameplayers avatar
Detta är väl ett snus som jag egentligen inte tycker är jättebra men det finns ändå något jag gillar med det. Kanske är det att burken är snygg... Tycker dock den "kryddade" smaken är lite onödig och skulle hellre vilja ha ett budgetsnus som smakar exakt som Grov. Visst finns Kaliber Extra tobakssmak men det känns för klent. Så när det gäller billigare snus som påminner om grov portion, är detta nog det bästa.
Citera
2015-09-23, 14:25
Medlem
Snusar normalt General lös. och detta var det första vettiga alternativet. Har testat LD, Skruf och allt vad dom heter... Alla har varit värdelösa.
Mustang- Extremt positiv överraskning
Citera
2015-09-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Dyrt... Tror jag gav 20 kr igår och vanligtvis brukar det väl ligga på 27.

var kostar det 20 kr?
Citera
2015-09-23, 20:13
Medlem
Mr.Nesss avatar
Min lokala Coop tar 35 riksdaler för en dosa av detta snus, då är det väl inget budgetsnus? Kanske inte ska vara ett budgetsnus heller... Men får väl köpa mig en dosa snart och prova
Citera
2015-09-24, 19:36
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaini
var kostar det 20 kr?

Var en affär i Malmö men det är nog inte deras standardpris. De tog för lite betalt...
Citera
2015-09-24, 19:43
Medlem
blommlsds avatar
27Kr gav jag för detta snus nu på Hemköp, är ju även 22G/dosa ala 1g/portion, så de bådar ju gott, Smaken och allt var helt okey också,

Brukar dock inte vara så kräsen med snus förutom vissa sorter
Citera
2015-09-24, 22:27
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
27Kr gav jag för detta snus nu på Hemköp, är ju även 22G/dosa ala 1g/portion, så de bådar ju gott, Smaken och allt var helt okey också,

Brukar dock inte vara så kräsen med snus förutom vissa sorter

Håller med! Detta är ett konstigt snus som jag kanske egentligen inte gillar, men blir alltid sugen på en ny dosa när en tagit slut. Kanske är det helt enkelt för att jag gillar dosan som jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in