Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-04, 01:07
  #1
Medlem
Jag är väldigt nyfiken på det här med rollspel i sänghalmen.

Är ganska nybörjare i skrivande stund men har provat på lite grann med ett par olika partners.

Skulle vilja höra om era favoriter när det kommer till rollspel.

Så låt höra!
Citera
2018-04-06, 07:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Vi testar att bumpa tråden igen, (ett par år senare)

Börja för i helvete med att berätta vad du/ni gjort hittills, hur det var, vad du/ni gick igång på mm mm.
Om du inte vill dela med dig av dina erfarenheter, så minskar intresset för andra att göra detsamma.
SOM TRÅDENS ANINGENS FATTIGA HISTORIK VITTNAR OM.

Gör om, gör rätt.
Citera
2018-04-19, 01:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Börja för i helvete med att berätta vad du/ni gjort hittills, hur det var, vad du/ni gick igång på mm mm.
Om du inte vill dela med dig av dina erfarenheter, så minskar intresset för andra att göra detsamma.
SOM TRÅDENS ANINGENS FATTIGA HISTORIK VITTNAR OM.

Gör om, gör rätt.

Har inte rollspelat mycket alls, har varit med en tjej som "spelade" sjuksköterska. Det är typ hela min rollspelshistoria som jag deltagit i.

Men jag är väldigt nyfiken på vad folk rollspelar i sänghalmen, men det verkar inte vara så många som är intresserade av att dela med sig i tråden tyvärr.
Citera
2020-03-02, 07:45
  #4
Medlem
Autumnals avatar
Väcker en gammal tråd

Incestrollspel är nog favoriten hos mig. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha incest på riktigt, men jag gillar det verkligen när det är rollspel. Det känns också lite "skamligt" och "förnedrande" när man blir tagen av "pappa" osv. Tycker det är väldigt piffande för sexlivet. Har aldrig tagit steget att ha sex med en sån tjej, men sånt rollspel med en äldre tjej är en sak som jag gärna hade provat.

Annars så läste jag om raceplay här på Flashback för rätt många år sen nu och blev intresserad. Gjorde det mycket med mitt ex, att man liksom var hans "blattehora" och att jag liksom blev utnyttjad på grund av min etnicitet. Funkade jättefint för oss och var något som vi båda mycket gillade

Har inte provat så mycket mer rollspel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback