• 3
  • 4
2015-09-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Du är en ganska störig typ som alltid är ute och cyklar. Umgås inte med några som helst sverigedemokrater däremot med massor av människor som kommer att rösta på Sd och det är extremt många, verkar som minst 80%.

Vet inte var de där invandrarkramarna finns någonstans. Kanske på Södermalm och de jobbar på media eller är artister. Eller så är de WT och tillhör drogvänstern, eller hur?

Om jag råkat störa din djupa sinnesfrid, ber jag förstås om ursäkt.
Själv umgås jag numera mycket i kretsar, som insett SD:s oväntade potential, och därför flitigt diskuterar möjligheterna att vidareutveckla partiet och öka dess politiska dynamik och möjligheter till positiv samverkan med andra organisationer. Viktigast just nu är att bryta SD:s isolering dels gentemot media, dels riksdagen i övrigt. Det finns faktiskt betydligt fler kreativa och liberalt tänkande människor i och omkring SD än vad jag först trodde.
Flashback är för närvarande ett av de få debattforum. där diskussioner om detta kan föras.
Citera
2015-09-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankamin
Vem är det som ligger bakom propagandan den här gången? Vem trycker på knappen som får all gammelmedia att skriva samma sak? Är det sionister eller politiker eller Wallenbergarna eller familjen Busch?

Efter 9/11 har jag inte tagit nånting på allvar som skrivits i tidningar och tv.

Spännande spörsmål! Det är nog illuminaterna, ska du se.
Citera
2015-09-08, 10:59
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Ryggmärgsreflexen sätter in. Om massmedia påstår någon på en normal basis reagerar jag med misstro. När dravlet blir så här övertydligt blir jag rent av hatiskt. Journalister och massmedia måste vara nutidens svartpest. Jag hatar dom, ärligt och fullt.

Ungefär så jag har ytterst lågt förtroende för massmedia. Jag tycker genuint illa om dem. Nu så är inte världen svart eller vit men, journalister har jag som grupp mycket svårt för.

Jag tänker på den öppna dörren att det är zigernare som rånar våra äldre, det har aldrig en journalist bemödat sig att nämna. Det är hur jävla enkelt som helt och en 8-åring skulle kunna kolla upp det.Men det viktiga är inte att observera eller rapportera hur det verkligen ligger till utan att #motverkadeondakrafterna
T.ex gruppvåldtäkten på finlandsfärjan utmålades som att de var svenskar faktum var att de var somalier både kulturellt och officiellt.
Det ställs aldrig någon fråga om politiska beslut om vad det kommer kosta och hur det skall finansieras.
De tror att de är facebook numera och håller på med t.ex sociala kampanjer, jagdelar, då är man en aktör och inte observatör.
Citera
2015-09-16, 19:16
Bannlyst
TVn flög ut, radion slås aldrig på, DN/SVD eller liknande prenumereras inte på.

Jag bildar mig istället min omvärldsuppfattning, låter mig påverkas av, "hatsajterna" och Flashback. Youtube med klipp som det svenska etablissemanget aldrig visat upp, tittar jag på istället för att titta på TV. Svensk TV är ett skämt liknande Pravda.

Propagandan kan väl omöjligen påverka mig någonting längre med tanke på vilket läger man bergfast övertygad hör hemma i. Jag var inte på det här viset när jag var ung, tänkte inte i tankegångar som att Sverige håller på att gå under.
Citera
2015-09-18, 15:17
Bannlyst
Jag ger här två ex på hur man manipulerar poliser att bli mjuka och vända andra kinden till vilket inte är deras primära uppgift. Det passar in i judedoktrinen att flyktingarna ska rulla in här utan motstånd. Det är oärligt och förljuget beteende från kroknäsorna. http://www.buzzfeed.com/rossalynwarr...yri#.vgyj2Yg3p
http://omni.se/topic/240869ed-3253-4...5-b8a3eb99da17
Citera
2015-09-18, 15:18
Bannlyst
Vi behöver ett nytt medium med status som TT hade förr eller Svt.
Citera
2015-09-18, 19:18
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
All propaganda är förkastlig. Så även de senaste tre veckornas massmediala vältrande i andras elände.

Ett barns död, en mors död, en fars död, och varje annan död ger självklart upphov till sorg hos de närstående. Särskilt när den döden ligger mitt för ögona på en badstrand i turistparadiset Grekland. Där vi svenskar en gång badade, ligger i dag drunknade. Varför dör folk på min turist-badstrand? Svaret på den frågan, lösningen på det problemet, är i dagens Sverige, fri invandring. Det är vad propagandan talar om för mig.

All ofärd är inte bara svenskens fel. Det vilar också på den onde svensken att lösa all världens problem. Lösningen är upplösningen av landet Sverige, Fri invandring förlöser svensken från den arvssynd han bär med sig. Fri invandring, löser allt.

Den här propgandakampanjen får mig att må illa. Hatet mot och föraktet för Sverige och svenskarna är monumentalt. Den här kampanjen har fått mig att förstå, att väldigt många i dagens Sverige, på riktigt avskyr Sverige och svenskarna. Som svensk anser jag mig ha rätten att protestera mot detta. Ingen inom svensk massmedia håller dock med mig.:)
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2015-09-18 kl. 19:22.
Citera
2015-09-18, 22:40
Medlem
LVX156s avatar
Väldigt liten. Jag har varit helt säker på min politiska uppfattning i 20 år, och jag konsumerar knappt någon media, så jag märker inte av propagandan, det är väl bara i Metro jag sett att det varit väldigt mycket flyktingreportage på sistone.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in