2005-10-25, 13:17
Medlem
CharlieRs avatar
Med tanke p den hr trden s brjade jag fundera lite. Jag tycker att en tatuering ska betyda ngonting. Frr s tatuerade ju sjmn o s v in minnen av deras resor och dylikt. Nu fr tiden tatuerar folk bara in saker som i princip r ponglsa.

Ifall jag ska tatuera mig s ska det vara mer betydelsefullt n snyggt.

Vad tycker ni?
Citera
2005-10-25, 13:31
Medlem
hm, en karta ver tby kanske?
Citera
2005-10-25, 13:35
Medlem
whippets avatar
Min dotters namn, lite "spel-tatueringar", spelar p allt som gr att spela p , tycker mina speglar just mig sjlv!
Citera
2005-10-25, 13:39
Medlem
evolutes avatar
Test r nstan alltid pinsamt. Vrt r det nr man vljer ett text p ett frmmande sprk man inte sjlv behrskar eftersom det r kombinerad pretto- och fjortisvarning. Tnk att vara vuxen och ha en kinesiskt ordsprk p armen... 'duvans vingslag vcker aldrig pandan'...

Att ha en bild som betyder ngot fr en sjlv r vl ok om det inte r s uppenbart. Fr att terg till duvtemat s knns det inte s hett att ha en duva med en olivkvist i munnen.

Men varfr vill du tatuera dig ver huvud taget? Vga vara annorlunda!
Citera
2005-10-25, 13:41
Medlem
CharlieRs avatar
Jag sade "om". Vet inte ifall jag vill. Men ifall jag skulle gra det s skulle det givetvis vara p ett sprk jag behrskar, och troligtvis danska.
Citera
2005-10-25, 14:20
Medlem
Om jag skulle tatuera ngot s skulle det nog vara relaterat till min fotbollsklubb, skulle nog kunna tnka mig att ha t.ex. klubbmrket med ngon text ovanfr. D skulle den nog vara p svenska, kanske latin p grund av den smtt hgtidliga och serisa framtoningen det ger.
Citera
2005-10-25, 18:54
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Med tanke p den hr trden s brjade jag fundera lite. Jag tycker att en tatuering ska betyda ngonting. Frr s tatuerade ju sjmn o s v in minnen av deras resor och dylikt. Nu fr tiden tatuerar folk bara in saker som i princip r ponglsa.

Ifall jag ska tatuera mig s ska det vara mer betydelsefullt n snyggt.

Vad tycker ni?

Menar du "bokstavligen" betyda ngot?
Anser sjlv att det r viktigast att den betyder ngot fr dig sjlv.
Citera
2005-10-25, 19:19
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Menar du "bokstavligen" betyda ngot?
Anser sjlv att det r viktigast att den betyder ngot fr dig sjlv.
Jag menar allts att det ska betyda ngonting fr en sjlv. Det knns s jvla ponglst med sm hjrtan, fjrilar och tribals, och allt sdant som folk har.
Citera
2005-10-25, 19:51
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag menar allts att det ska betyda ngonting fr en sjlv. Det knns s jvla ponglst med sm hjrtan, fjrilar och tribals, och allt sdant som folk har.

Jo tack du! Nmn inte ordet tribal. FYFAN!!! Stackars tjejer som har en i svanken!
Citera
2005-10-25, 19:58
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Jo tack du! Nmn inte ordet tribal. FYFAN!!! Stackars tjejer som har en i svanken!
Haha, som min syster.
Citera
2005-10-25, 20:05
Medlem
bigMajks avatar
Citat:
Jo tack du! Nämn inte ordet tribal. FYFAN!!! Stackars tjejer som har en i svanken!

Det måste vara nåt fel på mig jag tycker det är snyggt, för att inte säga lite sexigt med en sådan i svanken på galanta damer
Citera
2005-10-25, 20:47
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigMajk
Det mste vara nt fel p mig jag tycker det r snyggt, fr att inte sga lite sexigt med en sdan i svanken p galanta damer

Smaken r ju olika... inget fel med dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in