• 1
  • 2
2015-09-03, 17:14
Medlem
Kollade igenom ett avsnitt av Det okända från TV4. Under en sekvens så ser jag en rörelse vid en dörr som jag tycker är onaturlig, så jag spolar tillbaka och ser sekvensen igen. Nu ser jag tydligt att det är ett huvud som passerar genom dörren. Jag har ej bevittnat många program, men är medveten om att de brukar köra flashbacks från upplevelser. Men då brukar de ha en mörkare ton och en sorts kappa. Samtidigt som den här gubben har ju ingen kropp under huvudet. Vad tror ni är det en efterhandskonstruktion som är medveden från TV4?

Bifogar en bild från händelsen: Det okända del 5, 17 okt 2011.
http://picpaste.com/pics/det_ok__nda...1441293139.jpg
Citera
2015-09-03, 19:11
Bannlyst
Om det inte är en efterhandskonstruktion så är det antagligen något fullt naturligt fenomen. Kanske skuggan från gardinen som rör sig i vinden.
Citera
2015-09-03, 21:02
Medlem
midvintermorkers avatar
Det är Oisin Cantwells andedräkt du ser där.
Citera
2015-09-03, 22:01
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Det är Oisin Cantwells andedräkt du ser där.

Jag visste inte att demoner andades?

Jag ser också någonting men jag tror snarare att det har med ljuset att göra. Det vore kul om någon som kan mycket om fotografering kunde dyka in i tråden och ta en titt på bilden.
Citera
2015-09-04, 00:34
Medlem
Maila deras redaktion
Senast redigerad av sodastream71 2015-09-04 kl. 00:38.
Citera
2015-09-04, 08:38
Medlem
GalnaMasens avatar
Tycker mer det verkar vara en skugga eller ljuset som spelar oss ett spratt.
Citera
2015-09-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalnaMasen
Tycker mer det verkar vara en skugga eller ljuset som spelar oss ett spratt.

Bara det att man ser ju ingen kropp. Ser ut som att det kommer en kropp först och sedan precis efter så kommer huvudet. Tänkte skicka ett mail till dem och sedan publicera här om det finns intresse?
Citera
2015-09-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maldiverna
Bara det att man ser ju ingen kropp. Ser ut som att det kommer en kropp först och sedan precis efter så kommer huvudet. Tänkte skicka ett mail till dem och sedan publicera här om det finns intresse?

Gör det. Det var en bra fångst. Man ser även skuggan på soffan innan huvudet visar sig. Frågan är om det är något dom har lagt in.
Citera
2015-09-22, 09:46
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maldiverna
Kollade igenom ett avsnitt av Det okända från TV4. Under en sekvens så ser jag en rörelse vid en dörr som jag tycker är onaturlig, så jag spolar tillbaka och ser sekvensen igen. Nu ser jag tydligt att det är ett huvud som passerar genom dörren. Jag har ej bevittnat många program, men är medveten om att de brukar köra flashbacks från upplevelser. Men då brukar de ha en mörkare ton och en sorts kappa. Samtidigt som den här gubben har ju ingen kropp under huvudet. Vad tror ni är det en efterhandskonstruktion som är medveden från TV4?

Bifogar en bild från händelsen: Det okända del 5, 17 okt 2011.
http://picpaste.com/pics/det_ok__nda...1441293139.jpg

Jösses snacka om att leta efter vad som helst för att desperat kunna bevisa något.

Tror du verkligen inte de dom filmar klipper och arbetar med programmet hade reagerar om det var något skumt med detta? Dom går igenom det filmade materialet hundratals gånger när dom klipper ihop programmet.

Jösses alltså
Citera
2015-09-24, 20:11
Medlem
Ser ut som ett aphuvud.
Citera
2015-09-25, 12:49
Medlem
Limberjs avatar
Har de mailat tillbaka?
Citera
2015-10-10, 15:56