• 1
  • 2
2008-06-18, 22:28
Medlem
j0h2ns avatar
Ja, i alla fall om de inte har ngon substans. marilyn kunde bumpat den sjlv om hon velat
Citera
2008-06-19, 12:51
Medlem
Tycker sjlv det blir helt sjukt nr det ligger tre trdar bredvid varann hr som jag skapat under olika tidsperioder i livet och som blir jttekonstiga att lsa om man radar upp dem som nya, jag framstr som helt schizofren liksom. Men det r vl bara att hoppas att folk frstr att det r gamla trdar och skiter i att svara p dem s sjunker de ju undan till slut.

Mitt missbruk har ju gtt vldigt mkt upp och ner, vissa perioder har jag varit ren frn allt, andra har jag bara gtt p t ex kodein, andra p bara benso. Just nu frsker jag vara helt ren, slutade helt med diazepam (som jag inte tagit s jttestora mngder av direkt) i frrgr. Knner ingen abs n men de har ju lng halveringstid s den kommer vl... men tnkte vnta och se. Har gtt igenom en riktigt vidrig bensoabstinens (fast d gllde det Xanor) tidigare s jag vet vad jag har att vnta mig i vrsta fall, as vet jag ocks att det gr ver och att man efter det knner det som att man aldrig vill rra skiten igen (tyvrr brjade jag med benso igen en tid efter abstinensen pga att jag fortfarande var hooked p opiater och inte fick tag i kodein utan bara tramadol, och pga tidigare krampanfall vgade jag inte ta dem utan diazepam till och s var det krt igen).

En sak r iaf sker och det r att det inte r ltt att ta sig ut ett tablettmissbruk. Jag har blivit erbjuden en remiss till beroendeklinik av en lkare nu om det r s att jag inte klarar att sluta sjlv den hr gngen heller utan tar terfall p opiaterna. Har insett att om jag tar terfall igen s r det uppenbart att jag helt enkelt inte klarar att sluta sjlv.

Ja ja, jag hoppas som sagt den hr och mina andra gamla trdar hr sjunker undan s smningom (nu vet ni iaf min syn p saken om att dra upp flera r gamla trdar ).

Mvh
/marilyn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här