• 1
  • 2
2015-09-02, 21:14
Medlem
Hej!

Jag r nu hr och knner mig tveksam ver detta mne!

Jag skms ver det drfr har jag skapat ett nytt konto hr fr att prata om detta mne.

Br man skmmas fr att g till ngon kille fr att f yonimassage?

Jag knner mig avslappnad och fr en skn knsla nr han masserar mig.

Jag vet inte om jag ska ska sluta med det, men det knns s underbart att f massagen 1-2 gnger per mnad.

Gr jag nu rtt eller fel?
Senast redigerad av linis89 2015-09-02 kl. 21:22.
Citera
2015-09-03, 07:59
Medlem
du trivs med det s kr vidare med det inget att skmmas fr
Citera
2015-09-03, 09:35
Medlem
Trivs du med det och det knns toppen. Fortstt med det!
Citera
2015-09-03, 11:44
Medlem
Leibachs avatar
Kr p. Tycker framfrallt det r roligt att f hra feministernas reaktion p detta. r killen ett offer nu? Eller r du ett offer fr majoritetssamhllets snva struktur? Eller r det kanske tom ok att en tjej kper sex?
Citera
2015-09-03, 12:26
Medlem
Hej!

Tack fr er kommentar! Och det r sknt att hra det.

Citat:
Kr p. Tycker framfrallt det r roligt att f hra feministernas reaktion p detta. r killen ett offer nu? Eller r du ett offer fr majoritetssamhllets snva struktur? Eller r det kanske tom ok att en tjej kper sex?

Jag r osker om jag frstod ditt svar korrekt. Men jag tog kontakt med killen via hans hemsida och brjade g regelbundet till honom. Jag har nu gtt till honom i cirka 1 r. Jag vet inte om jag kan kalla det att kpa sex, mnga tycker att jag gr ngot olagligt, men vi har aldrig haft sex eller ens kysst varandra. Det enda som sker r att jag fr intim massage extra som utver sjlva massagen.
Citera
2015-09-03, 13:15
Medlem
Leibachs avatar
Som en happy end allts, klart olagligt. Men hrligt, fram fr jmlikhet och sexkp!
Citera
2015-09-03, 13:33
Medlem
Men r det flera tjejer som gr till sna personer?
r det vanligt?
Citera
2015-09-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linis89
Men r det flera tjejer som gr till sna personer?
r det vanligt?

Jag tror det r vanligare n du tror. Det flesta vill bara inte prata om det. Ser det som en privatsak.
Citera
2015-09-03, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag tror det r vanligare n du tror. Det flesta vill bara inte prata om det. Ser det som en privatsak.
Hmm knns att jag gr fel nr jag pratar om det
Citera
2015-09-03, 14:04
Medlem
Leibachs avatar
Lt inte andras privatmoral styra vad du gr, enda anledningen att jag inte kper sex i Sverige r att det r straffbart. Men jag gr det utomlands och skms inte fr det. Lycka till.
Citera
2015-09-03, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linis89
Hmm knns att jag gr fel nr jag pratar om det

Du r anonym hr p forumet. Pratar du om det med vnner och bekanta?
Citera
2015-09-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Lt inte andras privatmoral styra vad du gr, enda anledningen att jag inte kper sex i Sverige r att det r straffbart. Men jag gr det utomlands och skms inte fr det. Lycka till.
ven om han inte tar betalt fr det? Han r medlem p organisationer som Greenspace, Amnesty & Lkare Utan Grnser. Och han verkligen visat mig det och hur han betalar bara fr att bevisa det fr mig. Han tar inte ngon fast pris, det r endast beroende p hans kunder dock minst 200kr.
Nu jag r lite rdd att rknas som att jag gr reklam fr honom, men den som vill verkligen kolla upp det s kan jag ge den personen lnken p hans sida s ni lser sjlva. Men rknas det nd som att jag kper sex?? Fr det knns verkligen skrmmande att man gr brott
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in