• 1
  • 2
2005-10-25, 10:29
Medlem
BenLadens avatar
Såg ett sällsynt dåligt program igår på 5:an där kändisar på dekis fick vara med. Jag fastnade eftersom Flavor Flav från Public Enemy var med.

Hur som helst var Birgitte Nielsen med, hon som var med i Snuten i Hollywood 2, och gammal flamma til Sly Stallone.

Programmet var från 2003 och BN söp från början till slut, visade pattarna och sprang omkring naken. Givetvis censurerat på amerikanskt vis, och sanningen är troligen ännu värre. Nästa avsnitt verkar det som hon tänkte bryna med Flavor Flav (enligt trailern iaf).

Då mindes jag plötsligt ett avsnitt av Fredrik och Filips intervjuprogram med henne där hon också visade sin dåliga självbehärskning. Visade pattarna där också, söp ner sig och skämde allmänt ut sig. Det värsta var att hon också då hade en liten son i tioårsåldern som bodde hos henne och någon italiensk dvärg som hon gökade med vid det tillfället. I det programmet har jag också för mig att hon pratade med Flavor Flav på mobiltelefon och den långe av Fredrik och Filip blev mäkta imponerad.

Någon som har mer skvaller om denna dekadenta dam. Hon torde ju ha varit med om ett och annat...
Citera
2005-10-25, 10:59
Medlem
MataGringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenLaden
Såg ett sällsynt dåligt program igår på 5:an där kändisar på dekis fick vara med. Jag fastnade eftersom Flavor Flav från Public Enemy var med.

Hur som helst var Birgitte Nielsen med, hon som var med i Snuten i Hollywood 2, och gammal flamma til Sly Stallone.

Programmet var från 2003 och BN söp från början till slut, visade pattarna och sprang omkring naken. Givetvis censurerat på amerikanskt vis, och sanningen är troligen ännu värre. Nästa avsnitt verkar det som hon tänkte bryna med Flavor Flav (enligt trailern iaf).

Då mindes jag plötsligt ett avsnitt av Fredrik och Filips intervjuprogram med henne där hon också visade sin dåliga självbehärskning. Visade pattarna där också, söp ner sig och skämde allmänt ut sig. Det värsta var att hon också då hade en liten son i tioårsåldern som bodde hos henne och någon italiensk dvärg som hon gökade med vid det tillfället. I det programmet har jag också för mig att hon pratade med Flavor Flav på mobiltelefon och den långe av Fredrik och Filip blev mäkta imponerad.

Någon som har mer skvaller om denna dekadenta dam. Hon torde ju ha varit med om ett och annat...

làter hur roligt som helst...

Hon ger verkligen Norges white trash ett ansikte.
Citera
2005-10-25, 11:02
Medlem
H.E.L.s avatar
Synd bara att hon e danska.
Citera
2005-10-25, 11:04
Medlem
Katarsiss avatar
Såg henne i nån tanttidning för nån månad sen. Hon har blivit sladderfet och till hennes längd gör det henne enorm. Var en bild på henne med sin unga, i jämförelse puttelilla, pojkvän och hon klagade över att hon blivit gammal och fet.

Det var ingen vacker syn...
Citera
2005-10-25, 11:04
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos

Hon är väll dansk? Annars kan jag bara säga att hon var jävligt skabbig och jobbig de gångerna jag sett henne på tv.
Citera
2005-10-25, 11:05
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos

Hon är dansk.
Citera
2005-10-25, 11:06
Medlem
Bastardos avatar
Jag vet inte om någon nämnt det innan, men hon är i alla fall dansk. Från Danmark.
Citera
2005-10-25, 11:07
Medlem
Kias avatar
Helt uppenbart alkoholist.
Citera
2005-10-25, 11:22
Medlem
BenLadens avatar
visst är hon alkad den stackars damen. Efter att Flav hade väckt henne (efter att hon däckat) för att erbjuda lite käk, drog hon i sig ett par glas tjut, innan hon ånyo började bli bullrig och sätta rattarna i fri gungning.
Citera
2005-10-25, 11:29
Medlem
284366s avatar
Hon var med i brittiska Celebrity Big Brother. Tar visst alla chanser att synas. Men där uppträdde hon faktiskt ganska civiliserat, särskilt i jämförelse med sin gamla svärmor, mamma Stallone, som också befann sig i huset. Hon hade både opererat sig och knarkat sig sönder och samman, och visste knappt vad hon hette.
Citera
2005-10-25, 11:30
Medlem
BenLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 284366
Hon var med i brittiska Celebrity Big Brother. Tar visst alla chanser att synas. Men där uppträdde hon faktiskt ganska civiliserat, särskilt i jämförelse med sin gamla svärmor, mamma Stallone, som också befann sig i huset. Hon hade både opererat sig och knarkat sig sönder och samman, och visste knappt vad hon hette.

kanske är stallones fel att hon blivit som hon blivit då?
Citera
2005-10-25, 13:12
Medlem
apanola IIs avatar
Hon är Danska...

...ville oxå såga det.

Lite mer intressant BN fakta, för en del år sen var hon på tapeten ( eller i sängen) då det gällde en stor call-girl härva i frankrike. Enligt uppgift så hade BN sålt sex i samband till en stenrik arab, araben var i första hand ute efter att köpa tjänsten av Pamela Anderson, men då det inte funkade så gick budet till BN. Enligt uppgift från damen som höll i hela call-girl rörelsen så gjordes affären upp på ett hotell på, tror jag, Franska rivieran.
BN nekade till allt, men faktum kvartsår att hon var på det hotellet samtidigt som den arabiske mannen var där, något hon förklarade vara en tillfällighet.

Jag tror att med lite googlande så får man fram fler fakta om den här snaskiga affären.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in