Citat:
Ursprungligen postat av BenLaden
Såg ett sällsynt dåligt program igår på 5:an där kändisar på dekis fick vara med. Jag fastnade eftersom Flavor Flav från Public Enemy var med.
Hur som helst var Birgitte Nielsen med, hon som var med i Snuten i Hollywood 2, och gammal flamma til Sly Stallone.
Programmet var från 2003 och BN söp från början till slut, visade pattarna och sprang omkring naken. Givetvis censurerat på amerikanskt vis, och sanningen är troligen ännu värre. Nästa avsnitt verkar det som hon tänkte bryna med Flavor Flav (enligt trailern iaf).
Då mindes jag plötsligt ett avsnitt av Fredrik och Filips intervjuprogram med henne där hon också visade sin dåliga självbehärskning. Visade pattarna där också, söp ner sig och skämde allmänt ut sig. Det värsta var att hon också då hade en liten son i tioårsåldern som bodde hos henne och någon italiensk dvärg som hon gökade med vid det tillfället. I det programmet har jag också för mig att hon pratade med Flavor Flav på mobiltelefon och den långe av Fredrik och Filip blev mäkta imponerad.
Någon som har mer skvaller om denna dekadenta dam. Hon torde ju ha varit med om ett och annat...
làter hur roligt som helst...
Hon ger verkligen Norges white trash ett ansikte.