Citat:
Ja men vad bra. Hitta du en artikel, klipp, program eller liknande där Jimmie talar om hur Sverigedemokraterna vill verka för en bättre integration annat än "Ja men vi vill rikta om hela flyktingpolitiken"
Okej då ska vi se. Om man nu "minskar invandringen" (hur då?) genom att ändra om hela flyktingpolitiken (hur då?) med typ 95% hur många tror att valideringen för resterande kommer att gå fortare, upp med en hand?
I övrigt är jag också intresserad utav vart du har fått den informationen om att Sverigedemokraterna vill verka för en snabbare validering.
Hur ser åtgärderna ut som Sverigedemokraterna tänker sjösätta för att lyckas stärka folks vilja att bli integrerade?
Okej då ska vi se. Om man nu "minskar invandringen" (hur då?) genom att ändra om hela flyktingpolitiken (hur då?) med typ 95% hur många tror att valideringen för resterande kommer att gå fortare, upp med en hand?
I övrigt är jag också intresserad utav vart du har fått den informationen om att Sverigedemokraterna vill verka för en snabbare validering.
Hur ser åtgärderna ut som Sverigedemokraterna tänker sjösätta för att lyckas stärka folks vilja att bli integrerade?
(1) Hur MENA-invandringen kan minska: Genom att rikta om signalpolitiken. Gå ut med att från och med nu är det hjälp i närområdet som gäller. iPhone 6-törstande MENA-killar i 25-årsåldern göre sig icke besvär.
Om vi går ut med detta kraftfullt och står bakom det, så minskar MENA-invandringen till Sverige med 95%, jag lovar.
(2) Integration: Dels genom att MENA-invandringen minskar, detta underlättar integrationen av de som redan är här. Men också enkla åtgärder som förbättrar integrationen. Till exempel slöjförbud. Till exempel förbud mot våldsförhärligande sekter. Stopp för nybyggen av moskéer i Sverige. Förbjuda halalslaktat kött. Förbud till religiösa kläder/symboler i offentlig verksamhet. Det finns otroligt mycket man kan göra för att förbättra integrationen.