Citat:
Ursprungligen postat av HG
Konstigt att PO är så tyst angående tidningarnas plikt att inte hänga ut folk?
Knappast märkligt då Ola Sigvardsson är, eller åtminstone har varit, kommunist.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ola_Sigvardsson
OnT:
Jag har aldrig läst en enda bokstav som "Julia" själv skrivit, men baserat på det jag läst
om henne, så kan jag säga att jag inte ställer mig bakom hennes åsikter. Men jag ställer mig däremot bakom hennes rätt att bli behandlad med värdighet.
Därför vänder jag mig emot DN:s trakasserier (och mobbning) av henne, trakasserier som sannolikt är rena myspyset i jämförelse med det jävelskap som Expressens folkmordskommunistallierade kommer utsätta henne för.
"De goda" brännmärker henne, predikar för den stora flocken att hon är som cancer, en avfälling från den rena läran, hon har hädat mot Guds Centrala Teologiska Doktrin (läs: alla människors lika värde) och nu ska hon spendera evigheten i avgrunden med andra kättare. Hennes bild och exempel ska spridas så massan får något nytt att uppröras över under tvåminutershatet.
Tänkte egentligen skriva något om medias hyckleri, och att det är obehagligt när journalister leker åklagare, domare, justitiekansler och bödel, men det behövs inte; It's all there for the eyes that can see, liksom.