Citat:
Tack för en som vanligt nördigt utförlig recention. Du har verkligen hittat ett intresse märker man.
Det märks tydligt att du är extremt inriktad på själva orgasmen. Visst är orgasm viktig men det är ju både trevligt och skönt vägen fram till den och just orgasm gör att de flesta behöver återhämtning.
Du spenderar ju typ hela dagar på stället men inte mer än 1,5 tim med någon tjej. Blir det inte segt att sitta och dricka läsk eller sova i någon fåtölj i väntan på nästa orgasm? När man läser det låter det otroligt långtråkigt. Visst, jag är meddeveten om att ekonomi är en aspekt att spendera minde tid med tjejerna men det är det iaf jag skulle vara där för. Om ekonomin är en begränsning skulle jag hellre personligen köra färre dagar och ställen och få ut mer på varje besök. Men det är min högst personliga reflektion när jag läser och respekterar att vi alla är olika.
Sexköp är per dess natur onani med hjälp av en annan persons kropp och du ger verkligen den definitionen ett ansikte med dina snabbisar.
Fortsätt med dina nördigt utförligt recensioner då de ger bra information om ställena.
Det märks tydligt att du är extremt inriktad på själva orgasmen. Visst är orgasm viktig men det är ju både trevligt och skönt vägen fram till den och just orgasm gör att de flesta behöver återhämtning.
Du spenderar ju typ hela dagar på stället men inte mer än 1,5 tim med någon tjej. Blir det inte segt att sitta och dricka läsk eller sova i någon fåtölj i väntan på nästa orgasm? När man läser det låter det otroligt långtråkigt. Visst, jag är meddeveten om att ekonomi är en aspekt att spendera minde tid med tjejerna men det är det iaf jag skulle vara där för. Om ekonomin är en begränsning skulle jag hellre personligen köra färre dagar och ställen och få ut mer på varje besök. Men det är min högst personliga reflektion när jag läser och respekterar att vi alla är olika.
Sexköp är per dess natur onani med hjälp av en annan persons kropp och du ger verkligen den definitionen ett ansikte med dina snabbisar.

Fortsätt med dina nördigt utförligt recensioner då de ger bra information om ställena.
Jag är inriktad på knullet och servicen. GFE-upplevelser. Gärna kyssar. BJ är bara förspel så det går bra med huva. Tjejen bör även vara social. Man sitter ju och pratar i soffan 5-10 minuter innan man går till rummet och så efter sexakten på rummet förstås. De gånger jag delar ut 5 eller 6 (av 6) som helhetsupplevelse så har även det sociala och personkemin klaffat. De sessionerna är bäst.
Men jag vill att du ska veta:
Det händer mycket mer på rummet än vad jag skriver här. BJ och knull i 2-3 ställningar innebär ju en hel del njutning i minst 10-15 minuter som du kanske vet. Men den typen av information vad jag gör med tjejen på rummet har du inte så mycket nytta av. Och att memorera olika namn på tjejer med "superkroppar" är inte heller så mycket värt, eftersom skönheten sitter i betraktarens öga. Vi har helt enkelt olika preferenser hur idealtjejen (10-poängare) ska se ut. Sedan sker det en stor omsättning av tjejer (se Artemis-tråden) på varje klubb. Så när du kommer dit är det andra tjejer som jobbar där i vilket fall som helst.
Den information som du har mest nytta av i recensionerna är info om klubben generellt. Många sharks? Är line-upen bra? Antalet tjejer? Bra service-nivå hos tjejerna? Tyska klienter eller turister? Ingår öl i inträdet? Kvalitet på maten? Stor relaxavdelning med swimmingpool och bubbelpool? Vad ingår i inträdet? Bra utedel? Städat? osv..... Det är därför jag lägger ner mer tyngdpunkt på den senare typen av information.
En del föredrar att köra sessioner på 1-1,5 timme en del andra flera halvtimmar. Det är en smaksak. Jag skulle tippa på att de flesta kör halvtimmar. Och det funkar bäst för mig.
Jag förstår att du vill ha långa sessioner. Men om du får för dig att du faktiskt tänker knulla tjejerna vaginalt (eller analt som du frågade om i en annan tråd) i 50 minuter under en 1-timmes-session så blir du inte populär. Det kan jag lova dig.
Nej, det är aldrig långtråkigt på FKK. Man sitter i bubbelpoolen och har det skönt, tittar på utsikten, käkar mat, småpratar med tjejerna eller snackar med andra klienter. Om det vore långtråkigt hade jag aldrig fortsatt. Inte heller några hårda ekonomiska restriktioner. Hittills 18 FKK-besök i år..... Men varför slösa 300 Euro på en upp-säljande Shark (på Artemis) som vissa andra gör när man kan få samma eller t.o.m. bättre upplevelse till ett lägre pris på en lite mer avslappnad klubb?
Du har faktiskt skrivit fler inlägg om FKK-klubbar än jag gjort här på FB. När blir premiären?
Senast redigerad av Arnold15 2015-09-08 kl. 02:06.
Senast redigerad av Arnold15 2015-09-08 kl. 02:06.