Citat:
Ursprungligen postat av
crippa
Sunshine är ett skitställe!!! Bara sharks
Jag träffade inte på några sådana under hela dagen. Jag hade 3 bra sessioner med bra service.
Det kan måhända ha varit så att du gick dit en kväll då det var överbelastat med kunder? Då kan tjejerna vara lite snorkiga på Sunshine.
Jag hade samlat på mig info från internet-sidor och noga planerat mitt besök. Jag såg till att vara där tidigt så att jag slapp detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
crippa
Tjejerna får pynta 150€ per dag och måste följaktligen knulla 3 ggr innan de börjar tjäna pengar.
Ja, det stämmer (se ovan). Men å andra sidan är det ganska överbelastat med kunder (speciellt kvällar). Så de tjänar lätt in dessa 150 Euro.
Citat:
Ursprungligen postat av
crippa
Stället är litet, med juste utedel och trångt omklädningsrum.
Jo, egentligen alldeles för litet med så mycket folk (i synnerhet att det bara finns 6 knullrum). Men omklädningsrummet var 3 gånger större än på Relax och Südfass Oase (dessa hade inte ens dusch i omklädningsrummet).
Citat:
Ursprungligen postat av
crippa
Som vanligt är rumänskor i 20-årsåldern överrepresenterade - några av dem gränslöst fula när jag passerade i juni. Aldrig mer - den saken är klar.
Men rumänskor är ju överrepresenterade överallt nuförtiden. Och lite variation var det allt på åldrarna och nationaliteterna (Ungern, Moldavien, Spanien, etc.). De tre som jag knullade var i åldrarna 23-27.
Men tjejerna håller bra kvalitet utseendemässigt på Sunshine om man jämför med klubbar i Frankfurt och Düsseldorf. Kanske du bara hade otur med line-upen denna dag.
Däremot gav tjejerna bättre service på rummet på FKK Mainhattan som jag besökte sist.