• 1
  • 2
2015-09-01, 19:12
Medlem
Drapåtrissors avatar
Lite av en dåres dagbok där han försöker framställa sig som moraliskt högstående och dom som dissar honom som mindre vetande. Hörde honom på radion i dag där han hävdade att hans klassiska sänke för partiet citat "vi måste öppna våra hjärtan" enligt honom fått honom att framstå som godhjärtad och moraliskt högtstående och generös. Visst lätt att vara både godhjärtad och generös när man själv slipper att betala. Så någon som ställer sig först i kön när skiten släpps i morgon?
Senast redigerad av Drapåtrissor 2015-09-01 kl. 19:15.
Citera
2015-09-01, 19:15
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Lite av en dåres dagbok där han försöker framställa sig som moraliskt högstående och dom som dissar honom som mindre vetande. Hörde honom på radion i dag där han hävdade att hans klassiska sänke för partiet citat "vi måste öppna våra hjärtan" enligt honom fått honom att framstå som godhjärtad och moraliskt generös. Visst lätt att vara både godhjärtad och generös när man själv slipper att betala. Så någon som ställer sig först i kön när skiten släpps i morgon?

tänker sky boken likt zlatans bok.. ännu en "se på mig" bok.. nej usch..
Citera
2015-09-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
tänker sky boken likt zlatans bok.. ännu en "se på mig" bok.. nej usch..
De kan dela ut den gratis på Ica, jag kommer ändå inte att ta in den i mitt hem. Hur tänker människan som förolämpar en fjärdedel av den manliga röstberättigade befolkningen och en sjättedel av dito kvinnliga?

Hans "öppna era hjärtan"- tal var ett simpelt försök att framstå som en storsint landsfader och i förlängningen menat att öppna dörren till internationella uppdrag. Allt på svenska skattebetalares bekostnad.
Citera
2015-09-01, 19:53
Medlem
Herr Lindholms avatar
Tydligen helt uteslutet att det var rätt tänkt men dåligt planerat.

Bra, då vet jag det.
Citera
2015-09-01, 20:00
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogapants
De kan dela ut den gratis på Ica, jag kommer ändå inte att ta in den i mitt hem. Hur tänker människan som förolämpar en fjärdedel av den manliga röstberättigade befolkningen och en sjättedel av dito kvinnliga?

Hans "öppna era hjärtan"- tal var ett simpelt försök att framstå som en storsint landsfader och i förlängningen menat att öppna dörren till internationella uppdrag. Allt på svenska skattebetalares bekostnad.

instämmer.. skulle på min höjd kunna tänka mig stjäla några ex och köra bokbål..
Citera
2015-09-02, 07:59
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Den typen av roman tjänar mest bara till som konversationsmaterial. Om folk köper den, kommer det vara av just denna anledning (för att kunna diskutera den senare). Kändisbiografier fungerar lite på samma sätt.
För att bidra till skadeglädjen: Om några månader (när det har blivit passé att prata om Reinfeldts nya bok) kommer den romanen att reas ut i landets alla boklådor.
Citera
2015-09-03, 17:09
Medlem
Uncle Dukes avatar
Kommer den på ljudbok, inläst av författaren själv, kan jag faktiskt överväga ett köp, eller i alla fall en stöld (jag är principiellt mot stöld, men nämnde författare har ju stulit och sålt ut vår välfärd, så lite kan han väl bjuda på). Det hade nog kunnat fungera mot mina sömnproblem.
Citera
2015-09-03, 17:11
Medlem
Mikojans avatar
Jag tittar mig runt i bekantskapskretsen. Alla skakar på huvudet
Citera
2015-09-03, 17:13
Medlem
Mack-Bolans avatar
Jag har sett lite recensioner från borgeliga proffstyckare på nätet och de är inte nådiga på att såga både FR och bok.

Så nej, det kommer inte hända.
Citera
2015-09-03, 17:58
Medlem
Enydrions avatar
Nej, tänker inte köpa, Har skaffat ett ex av Ljudboken, får se när jag orkar lyssna på den...

Vi har väl redan betalat hans lön medan han skrivit boken , så onödigt att betala en enda krona till för boken...

http://www.bergslagen.etc.se/inrikes...fta-ett-finger
Senast redigerad av Enydrion 2015-09-03 kl. 18:10.
Citera
2015-09-03, 17:59
Medlem
Parkours avatar
Jag är Sverigedemokrat och jag kommer köpa den..
Läsa är roligt och politiska självbiografier är bra.. Hade köpt den om det så var Åsa Romson själv som skrivit den..
Citera
2015-09-03, 18:03
Bannlyst
Aldrig. Jag avskyr den mannen och skulle aldrig köpa skiten så han får sin royalty.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in