2015-09-01, 12:34
Medlem
Ja som rubriken sger kan jag skaffa okq8 kortet med 1% terbring p alla kp och sedan koppla det till mitt lnekonto p annan bank s man slipper o fylla p okq8 kortet hela tiden?

Jag har swedbank
Citera
2015-09-01, 16:36
Medlem
lobstoks avatar
Autogiro
Citera
2015-09-01, 17:10
Medlem
Okej men d mste jag vl nd fra ver pengar till kortet? Jag vill ha alla mina pengar som r p lnekontot kopplat till okq8 kortet precis som bank kortet jag har frn min bank r s jag kan skrota mitt bankkort som kostar ondiga pengar varje r!
Citera
2015-09-01, 20:47
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Okej men d mste jag vl nd fra ver pengar till kortet? Jag vill ha alla mina pengar som r p lnekontot kopplat till okq8 kortet precis som bank kortet jag har frn min bank r s jag kan skrota mitt bankkort som kostar ondiga pengar varje r!

Jag kper med mitt okq8 kort och i slutet p mnaden kommer det en e-faktura som jag bara signerar.

Funkar fin fint.
Citera
2015-09-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Ja som rubriken sger kan jag skaffa okq8 kortet med 1% terbring p alla kp och sedan koppla det till mitt lnekonto p annan bank s man slipper o fylla p okq8 kortet hela tiden?

Jag har swedbank
Inte 100, men det r vl bara banken som utfrdar ett bankkort som r kopplat till ens respektive konto. Lter konstigt att du skulle kunna koppla ett annat kort till en annan bank.
Citera
2015-09-01, 21:38
Medlem
Har fr mig man kan koppla kortet till ett annat betalkort s du fr bonusen nr du betalar med ditt vanliga bankkort. Men r vl bara att ringa kundtjnst s fr du ju veta hur det ligger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in