Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-01, 12:34
Medlem
Ja som rubriken säger kan jag skaffa okq8 kortet med 1% återbäring på alla köp och sedan koppla det till mitt lönekonto på annan bank så man slipper o fylla på okq8 kortet hela tiden?

Jag har swedbank
Citera
2015-09-01, 16:36
Medlem
lobstoks avatar
Autogiro
Citera
2015-09-01, 17:10
Medlem
Okej men då måste jag väl ändå föra över pengar till kortet? Jag vill ha alla mina pengar som är på lönekontot kopplat till okq8 kortet precis som bank kortet jag har från min bank är så jag kan skrota mitt bankkort som kostar onödiga pengar varje år!
Citera
2015-09-01, 20:47
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Okej men då måste jag väl ändå föra över pengar till kortet? Jag vill ha alla mina pengar som är på lönekontot kopplat till okq8 kortet precis som bank kortet jag har från min bank är så jag kan skrota mitt bankkort som kostar onödiga pengar varje år!

Jag köper med mitt okq8 kort och i slutet på månaden kommer det en e-faktura som jag bara signerar.

Funkar fin fint.
Citera
2015-09-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Ja som rubriken säger kan jag skaffa okq8 kortet med 1% återbäring på alla köp och sedan koppla det till mitt lönekonto på annan bank så man slipper o fylla på okq8 kortet hela tiden?

Jag har swedbank
Inte 100, men det är väl bara banken som utfärdar ett bankkort som är kopplat till ens respektive konto. Låter konstigt att du skulle kunna koppla ett annat kort till en annan bank.
Citera
2015-09-01, 21:38
Medlem
Har för mig man kan koppla kortet till ett annat betalkort så du får bonusen när du betalar med ditt vanliga bankkort. Men är väl bara att ringa kundtjänst så får du ju veta hur det ligger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in