2015-09-01, 13:02
Medlem
kuddenchristos avatar
"Jag gick fram och frågade hur det var med dem för han såg ut att inte ha ätit och sovit på ett tag."

Finns det någon bild på honom? Jag misstänker att han i själva verket ser allt annat än undernärd ut. De flesta av zigenartiggarna är ju tjockisar.
Citera
2015-09-01, 13:13
Medlem
När hon krockade med min kompis vid Solvalla och de givk in på en lunchbar för att fylla i pappetrn så beställde.hom bara in em lunch till sig själv.
Citera
2015-09-01, 13:18
Bra gjort av Carola, men typiskt att cyniska flashbackare hatar allt och alla.
Citera
2015-09-01, 13:34
Medlem
JumpingJacks avatar
Tycker att hon har sänkt kvaliteten på sitt hjälparbete. När hon var ihop med Runar bjöd hon uteliggare på fest på NK, nu är det bara en lunch hon skänker bort.
Citera
2015-09-01, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tvilingdeckarna
När hon krockade med min kompis vid Solvalla och de givk in på en lunchbar för att fylla i pappetrn så beställde.hom bara in em lunch till sig själv.

Men din kompis kunde hon inte visa upp i media och visa hur godhjärtan hon är.. Som mediahora så måste man vara beräknade och cynisk.
Citera
2015-09-01, 13:50
Medlem
enfindams avatar
Visst var det fint gjort av Carola och det visar på hennes oräddhet mer än hennes givmildhet, tycker jag. Jag skulle gärna hjälpa om deras framtoning inte ofta var så aggressiv. När man strosar runt och shoppar på stan vill man inte hela tiden bli påhoppad och få en mugg uppstoppad i ansiktet.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-01 kl. 13:59.
Citera
2015-09-01, 13:52
Medlem
Carola ser dessa människor
Hon gör något
Handlingen räknas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Hon är bara för mycket, utnyttja tiggare för att få komma in i media och synas lite inför julturnén

Så jävla vidrigt.

ja, så kan man också se på saken.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Visst var det fint gjort av Carola och det visar på hennes oräddhet mer än hennes givmildhet, tycker jag. Jag skulle gärna hjälpa om deras framtoning inte ofta var så aggressiv. När man strosar runt och shoppar på stan vill man inte hela tiden bli påhoppad och få en mugg uppstoppad i ansiktet.

Hon tog inte random tiggare, hon kollade upp att inte tiggaren skulle lustmörda / rånmörda henne.
Citera
2015-09-01, 13:55
Medlem
Jag läste tidningen på tåget och det står tydligt om man läser att någon annan gått i god för dessa tiggare som hon bjöd hem

Det är ingen hon plockat upp på gatan så ledes.
Citera
2015-09-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenemannen
Bra gjort av Carola, men typiskt att cyniska flashbackare hatar allt och alla.

Jag håller med dig, bra gjort Carola, men vad gjorde hon av paret sen då ? För det handlar i texten om en man och hans flickvän ? Körde hon de tillbaka till kyrkan eller ??
Citera
2015-09-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Tycker att hon har sänkt kvaliteten på sitt hjälparbete. När hon var ihop med Runar bjöd hon uteliggare på fest på NK, nu är det bara en lunch hon skänker bort.

Kom igen nämn inte NK festen där alla hemlösa fick en CD med Carola, så pinsamt.
Hon kunde väl ha gett de ett par nätter på hotellen i stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in