2005-10-24, 23:12
Medlem
seattles avatar
Jag har hört att cigg ska bli mycket godare om man lägger dom i kylen nån timma innan man röker dom? Stämmer det?
Citera
2005-10-24, 23:14
Medlem
Du kan väl göra en empirisk undersökning och lägga upp resultatet här? Själv har jag ingen aning, jag röker inte, men det låter ju småkul...
Citera
2005-10-24, 23:15
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seattle
Jag har hört att cigg ska bli mycket godare om man lägger dom i kylen nån timma innan man röker dom? Stämmer det?

Varför inte testa? Vet inte vad jag ska säga, de blir fuktigare, känns nästan som om de skulle smaka mer, men detta är nog bara en placeboeffekt.

Testa och skriv vad Du tycker!
Citera
2005-10-24, 23:16
Medlem
auto:erotics avatar
Jag slänger in några stycken nu, så får det bli morgoncigg imorgon. Återkommer med ett utlåtande.
Citera
2005-10-25, 08:13
Medlem
BrotherLouies avatar
Har också hört det, farsan förvarar jämt en limpa i kylen
Citera
2005-10-25, 09:48
Medlem
Hade en i kylen över natten. Kändes bara som att den räckte längre och så var väl röken lite kallare...
Citera
2005-10-25, 09:54
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samarah
Hade en i kylen över natten. Kändes bara som att den räckte längre och så var väl röken lite kallare...
Ja, jag märkte ingen skillnad så kylförvaring verkar poänglöst. Ska slänga en i frysen ett par timmar.
Citera
2005-10-25, 17:59
Medlem
Har alltid min limpa i frysen. Men så feströker jag bara så en limpa räcker ett par-tre månader förstås...
Har snusstocken i frysen också för den delen.
Citera
2005-10-25, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seattle

man långtidsförvarar tobaksprodukter i kylen, ja. t ex. cigglimpor, och plockar fram några dagsransoner då och då. detta för att inte tobaken ska bli för torr.

däremot har jag aldrig hört att nån lagt cigg under natten i frysen..
Citera
2005-10-25, 20:36
Bannlyst
kan läsa mer om följande ämne här:
http://forum.flashback.info/scandina...ighlight=frysa
Citera
2005-10-27, 15:47
Medlem
fantasis avatar
måste testas! låter som en kul idé om inte annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in