2015-08-31, 23:22
Medlem
Det ska bli väldigt intressant att läsa FUP om sådan dyker upp!

Vet någon vilket forum det var som GM fick tipset ifrån?
Citera
2015-08-31, 23:38
Medlem
Har vi fått svar på om det var ett sto eller hingst? Finns ju ett uppmärksammat fall i USA där en man dog av perforerad tarm efter att ha blivit påsatt av en hingst.
Citera
2015-08-31, 23:41
Medlem
Cuacuas avatar
Inte för att försvara på något sätt men om det inte var ett föl så tror jag inte hästen tog någon större skada av en liten människosnopp. Har ni sett hästkukar? Dem är rejäla grejer.
Citera
2015-09-01, 00:55
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Finns alternativ till pall också.

http://www.st.nu/allmant/inrikes/han...astovergreppet
"Men direkt när Staffan klev in i stallet märkte han att någonting inte stämde. På golvet stod en vit bag och dörren till en av boxarna stod på glänt. När Staffan öppnade boxdörren kom nästa överraskning, där stod ett par skor. Inne i boxen såg Staffan hur hästen stod med hopbundna bakben och längst in i hörnet satt en ung man hopkurad.
På fötterna hade mannen ett par specialbyggda skor utrustade med decimeterhöga, fasttejpade, träklossar. Mannen slängde sig ut ur boxen för att sedan snubbla ut ur stallet och tappa skorna innan han, i bara strumpor, flydde genom en hage.

Är det såna skor som kallas för "bock" fot?

Va fan... pall, stege, specialbyggda skor. Blir fan inte klok på mänskligheten
Citera
2015-09-01, 01:22
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GW75
Nej då, Muslimer behöver inte knulla djur, det finns gott om f**** men du kanske? Har du inte skaffat dig ett jobb? sitter du här som vanligt online i 24 timmar? när ska du skaffa dig ett liv?
Sluta tramsa.

Vem tror du förgrep sig på hästen? En svensk?
Citera
2015-09-01, 01:23
Bannlyst
Som jag skrev i en annan tråd så har en nämndeman + lokalpolitiker åkt dit för att ha ofredat hästar.

Det var på den tiden innan media blev pk så dom skrev ut deras respektive ämbeten.

Så vem är GM?
Citera
2015-09-01, 01:35
Medlem
Nästan komiskt
Men det framgår ju inte om han ens haft sex med djuret? utan att han bara hade tänkt.......
Citera
2015-09-01, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregerbackspegel
Länk: http://www.expressen.se/gt/man-forso...t-pa-ridskola/

"En ung man hade tagit in sig på Tibrobygdens ridklubb, i Tibro, och försökt ha sexuellt umgänge med en häst.
– Det var några killar här som var kvar här på området som såg en man komma ut ur stallet. De tog honom på plats och ringde sedan till mig, säger Jill.
Jill åkte direkt in till stallet och pratade med den unga mannen som erkände direkt.
– Han bröt ju ihop och erkände att han var där för att ha sex med hästen."

Någon som vet något om denna historia?

Lovar dig det är en sån där jävla furry bög, sånna som klär ut sig till dräkter. Eller en sån som kollar på my little pony och har en fedora. Sverige är hem för många sånna muppar. Snubben bröt ju ihop direkt med så och denna fandomen har bara autister utan stake. Inget illa menat förutom att furries är muppar.

klart grabben ville proppa en häst om han kollar på sån skit

om jag hade pengar hade jag lagt de på att det är en svensk
Citera
2015-09-01, 07:26
Medlem
BreEEeevs avatar
Det var väl nån som satte på ett får i Vårgårda för nåt år sen? Vårgårda ligger ju i Västergötland, liksom Tibro.
Citera
2015-09-01, 07:32
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Tidelag är väl vanligt bland muslimer? Mer accepterat iallafall..

Ligger det nån flyktingförläggning i krokarna? Kan ju vara nån frustrerad asylsökande som ännu inte lärt sig så mycket om svenska lagar, seder och bruk...?

Skulle vilja se statistik på det.

Har fått för mig att tidelag är nästan lika tabu överallt?
Lär väl inte finnas ett enda muslimskt land där det är lagligt?
Citera
2015-09-01, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Ah du tänker att det var han som tog emot? (2guys1horse?) Jag föreställde mig att det var han som gav. Jag måste verkligen läsa på om tidelag känner jag.

Det skulle iof förklara varför han bröt ihop.

Vad kan det röra sig om för smuttsigt forum? Flashback rent av?
Tyckrer någon i krokararna borde ha en aning om denna typ, som säkert är känd på byn som bytoke.
Citera
2015-09-01, 07:50
Medlem
qrzds avatar
En bergsturk som onanerar - fitta som fitta -ursäkta rövhål som skita kurder vill ofta reproducera sig och avkommorna åker hit för att få nytt blod i sina sönderavlade gener
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in