2015-08-31, 21:55
Medlem
Alltså, killen måste iaf vara jäkligt välhängd och självsäker....
Citera
2015-08-31, 21:56
Medlem
Äh. Låt grabben klapa lite snel hest.
Citera
2015-08-31, 21:56
Medlem
Teleslingas avatar
Fy fan vad det ska lukta när man står därbakom och knökar.. Förresten, använder man en pall eller? En stall-pall?
Citera
2015-08-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Fy fan vad det ska lukta när man står därbakom och knökar.. Förresten, använder man en pall eller? En stall-pall?

Möjligt, om han inte blev avriden förstås.
Citera
2015-08-31, 22:01
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Möjligt, om han inte blev avriden förstås.
Men var gör man av svansen? Bara att föra åt sidan eller? Undrar vad detta var för ett pucko. Måste ju för böveln vara lättare att hitta ett sliddjur av mänsklig art på exempelvis den lokala pizzerian, än att asa sig ända ut till Tibro och trycka shettis.
Citera
2015-08-31, 22:06
Medlem
Kanske en marockan.
Hörde att många av dem blir av med sin svendom tillsammans med en get.
Nu kanske han inte hittade en get på gården.
Citera
2015-08-31, 22:07
Medlem
Brudar får rida hur många hästar de vill, men när en kille vill vara med i leken då är det fel.... MJEH!

Ont; Satan vilken ångest för mannen. Men är det inte direkt livsfarligt att försöka ha sex med en häst? Man trycker väl ändå in den där bak. En häst är fan inte att leka med. Så jävla sjuk människa, tycker ändå synd om honom på något konstigt sätt....

Citat:
Men var gör man av svansen? Bara att föra åt sidan eller? Undrar vad detta var för ett pucko. Måste ju för böveln vara lättare att hitta ett sliddjur av mänsklig art på exempelvis den lokala pizzerian, än att asa sig ända ut till Tibro och trycka shettis.
Fast han kanske går igång på just hästar, precis som en bög inte vill knulla med tjejer.
Senast redigerad av Durst 2015-08-31 kl. 22:09.
Citera
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barclays123
Haha, man behöver inte vara psyk för å knulla häst. Bara jävligt kåt.

Tja som Olle Wallner brukar säga i fråga Olle..
"Om båda parter är med på det så är det väl ok."
Citera
Medlem
Citat:

Kul kille ändå. Jag menar, ta risken att bli påkommen... Hans liv är ju stekt för alltid i trakten, men han bara: "äh vaddå, var sugen på lite horse booty. Classic.
Citera
2015-08-31, 22:08
Medlem
kumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Brudar får rida hur många hästar de vill, men när en kille vill vara med i leken då är det fel.... MJEH!

Ont; Satan vilken ångest för mannen. Men är det inte direkt livsfarligt att försöka ha sex med en häst? Man trycker väl ändå in den där bak. En häst är fan inte att leka med.
Det kan sluta illa vilket det även finns dokumenterade fall på.
Citera
2015-08-31, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlan
Det kan sluta illa vilket det även finns dokumenterade fall på.
Ah du tänker att det var han som tog emot? (2guys1horse?) Jag föreställde mig att det var han som gav. Jag måste verkligen läsa på om tidelag känner jag.
Citera
2015-08-31, 22:12
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Alltså, killen måste iaf vara jäkligt välhängd och självsäker....

Säg inte det, det kanske var hästen som var påsättaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in