2015-08-31, 19:54
Medlem
SchmiDt-s avatar
Hej! Tänkte överföra pengar ifrån Avanza till min bank (Swedbank) Är det autogiro man ska välja då?

Jag använder mig av ISK konto om det är något att veta. Tack.
Senast redigerad av SchmiDt- 2015-08-31 kl. 20:01.
Citera
2015-08-31, 20:12
Medlem
Du kan inte skicka från ett ISK-konto i en bank till ett motsvarande i en annan bank. Du måste överföra från ditt ISK i Swedbank till ett "vanligt" konto i Swedbank och därifrån till Avanza
Citera
2015-08-31, 20:20
Medlem
Tror nog TS menar från ISK på avanxöza till sitt vanliga konto i swedbank. Du gör såhär. Allt dett görs från avanza!!! : Gå in på mitt konto, insättningar, uttag har du aldrig tagit ut pengar förr så skriv i dina kontouoogifter bekräfta och ta ut! Tar vanligtvis bara en dag men då det är sent kan det ev dröja till onsdag förmiddag!

Lycka till!
Citera
2015-09-01, 07:32
Medlem
SchmiDt-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Tror nog TS menar från ISK på avanxöza till sitt vanliga konto i swedbank. Du gör såhär. Allt dett görs från avanza!!! : Gå in på mitt konto, insättningar, uttag har du aldrig tagit ut pengar förr så skriv i dina kontouoogifter bekräfta och ta ut! Tar vanligtvis bara en dag men då det är sent kan det ev dröja till onsdag förmiddag!

Lycka till!

Det var så jag menade, vill skicka ifrån Avanza ISK till min vanliga bank Swedbank, tack ska testa det.
Citera
2015-09-01, 09:43
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
Det var så jag menade, vill skicka ifrån Avanza ISK till min vanliga bank Swedbank, tack ska testa det.

Hej!

Du gör ett uttag genom att logga in och sedan gå in på Mina sidor -> Överföringar -> Uttag. Om du lägger uttaget innan 13 idag så bör du ha pengarna på Swedbank imorgon förmiddag.

Vi finns på 08-562 250 00 om det skulle vara något som är oklart.

Ha en fortsatt trevlig dag!

/Kristoffer, Avanza
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in