Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-11, 03:23
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelhoj
Det kan stämma, bara en snorunge som inte hade sprungit och varit så tuff om han var ensam.
Håller med!! Jocke har gjort rätt
Citera
2015-09-11, 06:57
  #86
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2015-09-16, 17:32
  #87
Medlem
Schnabels avatar
Var det en startpistol som Jocke sköt med så lär det nog inte sluta med annat än grov misshandel. Sharif verkar ju inte tagit någon större skada.
Citera
2015-09-20, 14:01
  #88
Medlem
Va fan va det Jocke gjorde rätt???? Han måste va sjuk och du lika så som tycker att de e okej att aggera på de sättet när Jocke visste att sheriffs barn va hemma under bråket. Så nej, JOCKE GJORDE INTE RÄTT.
Citera
2015-09-20, 21:47
  #89
Medlem
Mikelhojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaneboy666
Va fan va det Jocke gjorde rätt???? Han måste va sjuk och du lika så som tycker att de e okej att aggera på de sättet när Jocke visste att sheriffs barn va hemma under bråket. Så nej, JOCKE GJORDE INTE RÄTT.
Barnet var EJ hemma hos Sharif.
Och även om det nu skulle vara så hur smart kan det vara att fullfölja en misshandel på Jockes bror i ca 1 timme efteråt, en utdragen och lång misshandel mot en person som inte hade ett dugg med saken att göra endast för att komma åt Jocke. Väldigt lågt om jag ska vara riktigt ärlig.
Citera
2015-09-21, 10:18
  #90
Medlem
De kanske var fel att pryla någon oskyldig men jag kan säga att det e fett fel att köra hem till sheriff när HANS BARN VAR HEMMA. Det e en sak om barnet inte var hemma då hade man i stort sätt inte brytt sig vem som var inblandad. Hoppas bara att alla e nöjda med vad som hänt
Citera
2015-09-26, 17:09
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaneboy666
De kanske var fel att pryla någon oskyldig men jag kan säga att det e fett fel att köra hem till sheriff när HANS BARN VAR HEMMA. Det e en sak om barnet inte var hemma då hade man i stort sätt inte brytt sig vem som var inblandad. Hoppas bara att alla e nöjda med vad som hänt

Trots allt är det främst väldigt ansvarslöst av pappan att försätta sig i situationer där någon vill skada honom. Jag har själv barn och kan aldrig tänka mig utsätta mig för en onödig situation där eventuellt mitt barn kan bli föräldralös.
Citera
2015-09-27, 12:01
  #92
Avstängd
Någon som vet hur det har gått för dem respektive?
Citera
2015-09-28, 01:49
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBrick
Trots allt är det främst väldigt ansvarslöst av pappan att försätta sig i situationer där någon vill skada honom. Jag har själv barn och kan aldrig tänka mig utsätta mig för en onödig situation där eventuellt mitt barn kan bli föräldralös.

Måste säga att ja håller fullständigt med dig. Jag har också barn 2 st och jag hade aldrig som du säger kunnat försätta mig i en sådan situation som kan skada mina barn eller mig själv. Den jävlen som sköt hade lika bra kunnat springa rakt in i huset och börjat skjuta omkring sig som en cowboy och där var barnet.
Citera
2015-10-21, 18:33
  #94
Medlem
Någon som vet hur domen blivit?

Sen kan jag säga att dottern va hemma när detta skedde.
Citera
2015-12-30, 18:51
  #95
Medlem
Schnabels avatar
Sitter Ibsonius fortfarande häktad, eller har han flytt Höganäs?
Citera
2015-12-30, 20:54
  #96
Medlem
Fortfarande häktad vad jag vet i alla fall.
Nog säkrast för honom att sitta kvar där känna det som...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback