Okej för sammanfatta det
Citat:
Ursprungligen postat av
Kropp
Men för helvete! Är du på riktigt?
En feminist tror på människors lika värde, dvs oavsett kön eller hudfärg t.ex.
Rasister och antifeminister är övertygade om det motsatta.
Det är fan bara på internets kloak Flashback man tvingas möta så jävla dumma månniskor!
För predika om tolerans så visar du sannerligen upp mycket hat.
Hursomhelst så tror jag inte på denna förklaringen heller. Feminister är rasister, de säger saker om vita män som de skulle fängsla andra för om de sa samma om invandrare. Jag får absolut känslan av att feministerna skulle byta ut alla vita män emot muslimer om de kunde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiranusis
Svenska extremvänsterfeminister anser att kostnader är helt ointressanta och eldar pengar. Om kostnader kan ignoreras har vi råd med allt. FI anser dessutom att jämställdhet är ointressant när det gäller flyktingpolitik. 85 procent av ensamkommande är män/pojkar.
De ekonomiska biten kan givetvis vara en förklaring till varför du personligen är för eller emot invandring, men jag tror knappast det är anledningen i grund och botten till varför antifeminister tenderar att vara emot och feminister för.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cygnus-X
Om man tror att "anti"-feminister är automatiskt emot invandring så bildar man för mycket av sin världsuppfattning på Flashback eller är helt enkelt bara intellektuellt ohederlig.
Sa jag per automatik? I sådana fall ber jag om ursäkt, menar givetvis att de tenderar. Jag är själv antifeminist och för fri invandring.